Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det tenker jeg på.

Kan dessverre ikke ha hund selv på grunn av min far som er allergiker og asmatiker og har HELE den pakken. Hvis ikke så hadde vi nok skaffet oss en hund for leeeenge siden.

Skrevet

får skaffe deg hund når du flytter for deg selv da! :)

det er min plan, altså når jeg bor sånn at jeg kan ha hund og har økonomi til det..

Skrevet
får skaffe deg hund når du flytter for deg selv da! :)

det er min plan, altså når jeg bor sånn at jeg kan ha hund og har økonomi til det..

Er planen min også :)

Men om det er så lurt vet jeg ikke. Jeg har ganske gode annlegg for å dyrke opp allergi mot hund/katt...så..

Men men...vi får se :)

Skrevet

Jeg skal ha hund når jeg flytter for meg selv, uansett hvor dårlig økonomi jeg har. Har hatt lyst på hund så lenge jeg kan huske. :(

Skrevet

125kr med oppkrav for:

-viftestyring

-kathoder

-VF700Cu

-2x uvreaktiv orange IDE kabel

-y-splitter

-1m strømpe

-3 griller

1125kr totalt :wee:

dette blir kos.

Skrevet
Det kjennes ut som om hodet mitt er overkjørt av sytten dampveivalser. *løpe og hente hodepinetabletter*

Bare? :p

Noen som vet hvor Dikky har blitt av?

Skrevet

Faen. :(

Jeg fikk ingen midlertidig øyeprotese, de hadde ingen som passet. Så jeg må tilbake til uken og prøve igjen, om hevelser har gått ned. Så, jeg sitter her med bandasje igjen. Jævlig kjipt, jeg er så seriøst skuffet\lei meg nå... Liker ikke å gå rundt med bandasje jeg, mye bedre om folk ikke vet det når de er med meg. :/

Det kan hende det kan ordnes at en protese blir laget frem til det er helt grodd og hevelser gått ned (6 uker eller noe fra nå), mamma eller pappa skulle ringe til hun som lager det i Oslo og høre. Satse på at det går. Blæh. =(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...