Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et stk fot- og kanonballtrening over. Hellane, jeg visste at jeg var i dårlig form, men at jeg var på kanten til å spy, det overrasket meg.

 

Norges Kanonballforbund :)

 

Jeg konfirmerte meg borgerlig, og som noen sier her, er det teitere enn å konfe seg kristelig. Jeg gjorde det egentlig fordi jeg ville konfirmere meg, men ikke i kirken. Men etterpå, når jeg evaluerte hva jeg fikk igjen for det, angret jeg. Og da snakker vi ikke om penger.

Lenke til kommentar
Det er ingen hemmelighet at det de fleste husker fra borgerlig konf, er at de lærte hvordan de tok kondom på en banan. Deriblandt meg.

Sant nok. Betyr ikke at det er unyttig fordi.

 

Ellers vil jeg si at jeg synes den borgelige konfirmasjonen var flott. Møtte nye mennesker og fikk diskutere litt om litt av hvert.

 

Hadde ikke tenkt å konfirmere meg, men nå i ettertid er jeg glad for at jeg gjorde det.

Lenke til kommentar

Konfirmerte meg selv borgerlig, noe jeg er hoppende glad for. :D Har aldri hatt noen særlig interresse av å sitte i kirken å høre presten bable om noe som bryr meg midt oppi r*****. Sånn er den saken.

 

Synes forresten det var gøy å konfirmere meg borgerlig. Snakte om ting som angikk samfunnet der og da, lagte film og hadde det kult. Eneste jeg kunne vært foruten, var "turen" vi var på. Lekte flyktninger i ett helt døgn. :hrm: Lærte i hvertfall noe, er vel det som er det viktigste ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...