Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er jeg den eneste som har det helt topp her, eller?

"Always look at the bright side of life dudu, dududododam..." :whistle:

Jeg er trøtt, men ellers glad som en laks :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg maila netshop i går angående skjermkortet mitt, og fikk svar i dag:
Hei!

Er litt kaos her så jeg har ikke rukket å sette det opp i benken igjen. Imidlertid har jeg sendt deg et nytt kort, så håper vi dette løser problemet :-)

Vennlig hilsen / Best regards

Brianna Babysitter

Netshop.no

JAAA!!! SKJERM OG SKJERMKORT!!!

Woohoo!!!

Men ok. Hjemme fra skolen i dag. Våknet litt seint(se kl), så gidda ikke å traske bort dit bare for å ha 2 timer...

Fyy faen! Det var en litt annen kommentar enn det jeg fikk. Netshop var jævla frekke i kjeften mot meg de. Idioter.

Skrevet

OK, skriver fra en dial-up i Sveits, saa det gaar frustrerende tregt. :D

Gratis, da. :)

@Fred: Najs avatar. Fra maskinen jeg naa sitter paa, saa ser det ut som at bildet er i 16:9 format. :) Kanskje ikke helt meningen, men jeg likte looket.

@Thea: Hvis du foeler noe mer for han andre enn eksen er vel svaret lett. Men, jaevlig lett aa si fra den posisjonen jeg sitter i.

Skrevet
@Fred: Najs avatar. Fra maskinen jeg naa sitter paa, saa ser det ut som at bildet er i 16:9 format. :) Kanskje ikke helt meningen, men jeg likte looket.

:)

Takk.

Vet ikke hva slags format det ville blitt, jeg. Orker ikke regne det ut heller. ;)

Skrevet
Fyy faen! Det var en litt annen kommentar enn det jeg fikk.

Netshop var jævla frekke i kjeften mot meg de. Idioter.

Å? Hva svarte de da?

Mp3 spilleren min gikk i oppløsning mens jeg gikk en tur.

De unskylte seg med "det er ikke vårt annsvar at kunder hopper og spretter med produktene sine"

FAEN :hrm:

Skrevet

De unskylte seg med "det er ikke vårt annsvar at kunder hopper og spretter med produktene sine"

FAEN :hrm:

Det er jo ikke det da, men du bare gikk vanlig så var det rart at den skulle gå i stykker. Du presiserte vel at du ikke hadde gjort noe utover å gå en tur?

Skrevet

FAEN  :hrm:

Det er jo ikke det da, men du bare gikk vanlig så var det rart at den skulle gå i stykker. Du presiserte vel at du ikke hadde gjort noe utover å gå en tur?

Såklart. Hele dritten datt plutslig fra hværandre, og nå svarer de ikke lenger på mail. Jævler.

Skrevet (endret)
Weeee! Ngt har skrudd hastigheten min opp til 1824kbps.  :D

:love: @ NGT

Weeee! Ngt har skrudd hastigheten min opp til 2304kbps. :D

:love: @ NGT

Endret av Dingot0m
Skrevet (endret)
Finns det en slags nett-lege?

EDIT: Altså, du skriver symptomer, også finner du ut hva det kan være

www.lommelegen.no

Glemte å nevne at det skulle være gratis kanskje

Endret av Camron