Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
dagens regel: venner framfor jenter, alltid! jenter kommer og går uansett..

Vel, jenta er min beste venn. Kinkig situasjon. :p

Cheezcake, hirr, jeg tolker den på min måte, okei? :p

Endret av fredrikrb
Skrevet
Ahhh! Digg å ha nett igjen! Ingen som savnet meg? :dontgetit:

Lurte i hvert fall på hvor faen du ble av. :p

Blir alltid litt stille uten snøbikkja.

Skrevet

I've missed you dog. Eksen ringte meg nettopp, og gråt i telefonen. Han sa at når vi var sammen bare såret vi hverandre mer og mer, og at vi til slutt ødela hverandre. Jeg er så enig... noen ganger holder det ikke å være glad i noen. Nå gråter jeg selv fordi han fortjente så mye bedre enn å bli såret. Damn, I'm such a bitch.

Skrevet

Jeg kom nettopp hjem fra dag nummer 2 i min nye jobb (Gratuler meg). 7-Eleven-frynsegodene er helt topp. Jeg sitter med 4 shillingsboller, 3 skoleboller, 2 solskinnsboller og 8 rosinboller i fanget. Nam.

Skrevet
I've missed you dog. Eksen ringte meg nettopp, og gråt i telefonen. Han sa at når vi var sammen bare såret vi hverandre mer og mer, og at vi til slutt ødela hverandre. Jeg er så enig... noen ganger holder det ikke å være glad i noen. Nå gråter jeg selv fordi han fortjente så mye bedre enn å bli såret. Damn, I'm such a bitch.

mener du ei sånn dame som selger seg til fremmede menn for en billig penge?

Skrevet

Hmm...

Jeg sitter og trykker hit og dit på den nye hjemmesiden til Thea, og best som det er kommer jeg over en gjestebok der venninnene hennes skryter over puppene hennes.

*Reflektere*

Skrevet
Hmm...

Jeg sitter og trykker hit og dit på den nye hjemmesiden til Thea, og best som det er kommer jeg over en gjestebok der venninnene hennes skryter over puppene hennes.

*Reflektere*

da kan man begynne å lure :ermm:

Skrevet
Digg. Kaiern: kordan går det med voven nå da?

Vet ikke, hun er hos dyrlegen nå. Skal opereres i morgen. Kanskje hun kommer hjem i morgen og, kommer ann på hvordan hun er etter operasjonen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...