Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen her som har peiling på sånt.

Hvor mye koster det å få blomster levert på døren til noen? Sånn i tillegg til blomstene. Hos lokale sjapper ellerno.

Blomster neee... De dør jo bare :thumbdown: Kjøp gull og sølv greier med en fin polert gråstein isteden, litt mer "håndfast" gave ting

Skrevet
Eg må dessuten tømme rommet mitt. Holder på å kaste haugevis at ting som eg vet ikke kommer til å bruke og som man ikke får noe særlig av å selge. Helsikes migrene! :cry:

Dæven snow. Akkurat det har jeg brukt den siste timen på og :)

Skrevet

Rommet mitt ser ut som et sted der mange russiske horer har slengt av seg undertøyet diverse steder - på kommoden, sengekanten, inni tøflene, oppå cd-spilleren... i tillegg ser det ut som en forfatter bor der; en haug med tekopper, skrivepapir og teflekker på alle skriverier... i tillegg til litt kvinnelig daglidags rot.

Skrevet
jaja, AnAnAs ble det no veske på deg?

Seff. Skal lade opp batteriene til camet i natt, så skal jeg poste bilder i morgen. Den er hvit, svær og pusete med en rosa sommerfugl jeg har klistret på og en glitrete sak. Dere kommer til å elske den, I'm sure. :love:

Skrevet
jaja, AnAnAs ble det no veske på deg?

Seff. Skal lade opp batteriene til camet i natt, så skal jeg poste bilder i morgen. Den er hvit, svær og pusete med en rosa sommerfugl jeg har klistret på og en glitrete sak. Dere kommer til å elske den, I'm sure. :love:

Hvor mye kostet vidunderet? :p

---

Valentine er vanskelig. :p

Skrevet
Eg må dessuten tømme rommet mitt. Holder på å kaste haugevis at ting som eg vet ikke kommer til å bruke og som man ikke får noe særlig av å selge. Helsikes migrene! :cry:

snowDOG_ ; prøv å forestill deg å ha vondt i hodet hver_eneste_dag!

Skrevet
Eg må dessuten tømme rommet mitt. Holder på å kaste haugevis at ting som eg vet ikke kommer til å bruke og som man ikke får noe særlig av å selge. Helsikes migrene!  :cry:

snowDOG_ ; prøv å forestill deg å ha vondt i hodet hver_eneste_dag!

:dontgetit: Høres kjipt ut =/

Skrevet

Hvor mye kostet vidunderet? :p

Den kostet egentlig 950, men var nå satt ned til 550. For et megakupp! I kveld skal mamma sove hos kjæresten sin...sååå søtt :love:

Til Valentine's Day ønsker jeg meg gavekort på massasje.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...