Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen tips om hva jeg kan skrive om på en feature om pengespill? Jeg har skrevet om overskuddet til Norsk Lotteridrift, online gambling og det at myndighetene gir Norsk Tipping monopol på spilleautomater.

 

OMGOSH, Support, mesa so solly!

Kanskje noe om spilleavhengighet, og at siden Norsk Tipping har monopol, burde de ha et særegent ansvar ovenfor de som ikke kan kontrollere spillingen sin?

(Ikke det at jeg nødvendigvis deler synspunktet, men skolestiler/oppgaver kan man jo fylle med mye meninger og tanker for å få en lengre besvarelse) :p

Det er notert, takk. :)

Lenke til kommentar
Noen tips om hva jeg kan skrive om på en feature om pengespill? Jeg har skrevet om overskuddet til Norsk Lotteridrift, online gambling og det at myndighetene gir Norsk Tipping monopol på spilleautomater.

 

OMGOSH, Support, mesa so solly!

Du kan også sammenligne med andre land og deres lovgivning på "pengespillområdet". F.eks USA, hva slags problemer har slike land som Norge slipper ved å ha ganske streng kontroll med f.eks spilleautomater?

Lenke til kommentar
Forresten, jeg drikker ikke kaffe jeg. :ermm: Er 15år da, bør jeg drikke kaffe da? :confused:

Bør og bør. Jeg starta vel som 14-åring, tror jeg. Liker du kaffe, så drikk gjerne.

Jeg startet like etter jeg ble 18 med å drikke kaffe. Det var da for å stå opp siden hver gang jeg overnattet hos damen så ble det garantert sent. Det var sjelden man sovnet før klokken 2 og da sier det segselv at det ikke er mulig å være helt opplagt neste dag klokken 8.00

 

Nå drikker jeg kaffe daglig selvom jeg er opplagt eller ikke. Blir avhengi etterhvert :/

Men jeg har startet å legge meg tidlig (for det meste) og det hjelper på.

 

Legg deg klokken 22-23 hver dag! Du skulle bare visst hvor mye mer deilig det er å leve livet da.. Ok.. du går glipp av noen ting på TV ,men det overlever jeg.

 

De eneste problemene er når man er andre steder enn hjemme.. Er få som legger seg så tidlig ,men etterhvert så respekterer de at du legger deg tidlig =)

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke bare deg. Opplevde nå at reklamen faktisk var plasser OPPÅ den første artikkelen. Skal laste ned Firefox med adblock, for dette er en side selv Opera ikke fikser.

 

CFD: Ja, er enig i at det er digg å legge seg tidlig og våkne av seg selv. I dag våknet jeg uthvilt litt før 8. Fiksa en digg frokost og lagde te (ikke kaffe) og leste nyheter. Da er det godt å være menneske ;)

Endret av SirMaximus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...