Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Å for en herlig dag :love:

Vi dro på kino med engelsk tilvalg. Lærer'n ga oss feil busstid så vi kom 2 timer tiligere enn det vi skulle. Vi så filmen med norsk tale (les: engelsk tilvalg) Og jeg satt både under kinoen og på bussen sammen med klassens peneste jente :love: Snakka mye og jeg fikk hade kyss :love:

Nais, Heldiggrisen, :w00t:

Skrevet

Vi dro på kino med engelsk tilvalg. Lærer'n ga oss feil busstid så vi kom 2 timer tiligere enn det vi skulle. Vi så filmen med norsk tale (les: engelsk tilvalg) Og jeg satt både under kinoen og på bussen sammen med klassens peneste jente :love: Snakka mye og jeg fikk hade kyss :love:

Awww. Nå må du kanskje smi mens "jernet" er varmt. ;):p

Anyways syns noen det er for mye hundesnakk her på so3? :wow:

En ting er at MANGEN snakker om skolen HVERDAG mens noen få (les meg) nevner noe om hunden en sjelden gang.

:dontgetit:

Skrevet
Lucky you.. Har noe av motsatte...

Satt du med den styggeste gutten, fikk kjeft og en hadet ørefik?

Noe sånt.. Fikk dårlig karakter kort, masse lekser og ingen kino på lang tid...

Skrevet

En ting er at MANGEN snakker om skolen HVERDAG mens noen få (les meg) nevner noe om hunden en sjelden gang.

Det var kanskje for å vise hvor teit det er å bare lage regler om hva som er lov/ikke lov sånn helt uten videre. Jeg syns det er koselig å høre om vovven din, jeg.

Skrevet

gå også enelsk tilvalg, kun jeg og en annen gutt i den klassen :D

Skrevet

No offense. Det er som Steffy ( :love: ) sier, et eksempel. Grunner til at jeg mener skole hører til her er nevnt flere ganger tidligere.

Skrevet

Det var kanskje for å vise hvor teit det er å bare lage regler om hva som er lov/ikke lov sånn helt uten videre. Jeg syns det er koselig å høre om vovven din, jeg.

jeg og syns det er koselig, selv om jeg ikke har hørt så veldig mykje om den

Skrevet

gå også enelsk tilvalg, kun jeg og en annen gutt i den klassen :D

er mopp du må ha vettu ;)

Skrevet

Litt Santoz må jo SnowDOG_ få lira ut av seg her og da :p

Nei da, syns det er kosleig jeg og, og santoz er kul... Men ikke så grom som pusen min :love:

Skrevet

Blodtørstige folk her altså. :ermm:

Jaja da skal eg gidde å sette rattet på plass igjen og spille litt nfsu2. :D

Ohh trodde det var fredag imorgem. Ahh da slipper eg å stå opp tidlig imorgen. :w00t:

Skrevet

Har laget caffè latte nå, helt selv :p Etter et år her på forumet har jeg nå funnet ut at Haltan har hatt rett hele tiden..wasa rugsprø er BEST :thumbup:

Karakterkortet mitt er dårligere enn vanlig. Mamma syntes det var bra, fordi ifjor var hun redd for at jeg begynte å bli asosial pga for høye krav til meg selv. (Dette er ikke prat om skole, men kort) :tease:

I dag trente jeg spinning..rumpa mi er støl :ermm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...