Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. jeg er hyggelig og grei og dømmer ingen. Jeg er selv blitt dømt av noen selv og det er så kjipt at jeg ikke dømmer noen.. Call me.. 99448235. Logger av og setter på en film på prosjektoren

Skrevet
JEg har tenkt å sole meg (solarium)

- Noen som vet hvordan det funker?

:D

Var der i sta. 40 kr for 16 min her. Du bare legger deg ned og koser deg naken også stikker du.

Meninga å være naken?

Skrevet

Å for en herlig dag :love:

Vi dro på kino med engelsk tilvalg. Lærer'n ga oss feil busstid så vi kom 2 timer tiligere enn det vi skulle. Vi så filmen med norsk tale (les: engelsk tilvalg) Og jeg satt både under kinoen og på bussen sammen med klassens peneste jente :love: Snakka mye og jeg fikk hade kyss :love:

Skrevet

Vi dro på kino med engelsk tilvalg. Lærer'n ga oss feil busstid så vi kom 2 timer tiligere enn det vi skulle. Vi så filmen med norsk tale (les: engelsk tilvalg) Og jeg satt både under kinoen og på bussen sammen med klassens peneste jente :love: Snakka mye og jeg fikk hade kyss :love:

Good 4 you :thumbup:

Skrevet

Lucky you.. Har noe av motsatte...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...