Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

HalTan: "Fransk suger" er like godt argumentert som Jokke's argumenter for Jazzen's elendighet^^

Fransk tales av 220 Millioner mennesker ca. Så jeg syns det er bedre å kunne fransk enn tysk... Men kunne jeg valgt da jeg startet ville jeg valgt tysk.. Da mine venner liker det mye bedre hvertfall..de klarer å få noe ut av det, men jeg klarte ikke å fulge med i Fransken... var bare så ******* GAY språk :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal jeg sende min 120Gb Seagate inn for "reperasjon"/refound.

Satan så irriterende å miste en 120GB når man har ALT det vitale som jeg hadde lagret på den disken.

Og så driver jeg å sikkler på tanken om å bestille digitalkamera.

Får lønning på godt over 8K i de neste dagene så jeg har litt lyst ja :mrgreen:

Skrevet

B|Real: bra at økonomien holder seg da :) Men så har du jobbet som et jern enkelte dager også da .. Og ja, jeg HATER når disker går i stykker.. Har hatt 2 disk kræsj i år .. det er jækla surt..spessielt om man mister OS disken med mange viktige ting på :(

Skrevet (endret)

Hadde vi ikke trodd om deg :p

EDIT:

HalTan:

[barnslig](gays) som i homo? :mad:

Her prøver vi å være snill med deg og hele pakken, så får vi slengt DEN midt i trynet!

Ha! Nå trekker jeg tilbake det jeg sa om håret ditt. Du har verdens styggeste afro-ting på hodet (?) ditt[/barnslig]

:p

Endret av PT
Skrevet

Tja, billig og greit men hadde liiite minne installert da.. er ikke mange bildene det.. Men det kommer jo helt ann på bruksområdet.. Er jo et greit party kamera eller reisekamera.. :)

Skrevet

Ville ikke ha kjøpt kamere uten optisk zoom. Hadde en med digital zoom og det suger. Svogeren sin er uten optisk zoom og den suger også. Utrolig men eg savnet optisk zoom.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...