Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh. Det var meningen jeg skulle spille HL2 i dag, men jammen endte jeg ikke opp med å bruke et par-tre timer på Diablo 2 istedenfor. Kanskje like greit, siden jeg fant en unik necro-wand med 30% faster cast rate (så nå er jeg oppe i 70% raskere)

Skrevet
Heh. Det var meningen jeg skulle spille HL2 i dag, men jammen endte jeg ikke opp med å bruke et par-tre timer på Diablo 2 istedenfor. Kanskje like greit, siden jeg fant en unik necro-wand med 30% faster cast rate (så nå er jeg oppe i 70% raskere)

Haha...geek..haha :wee:

Skrevet

I MAY HAVE RSI AFTER CLICKING MY MOUSE BUTTON

FIFTY THOUSAND TIMES BUT IT WAS WORTH IT TO GET

THE SILVER ENCRUSTED AMULET OF DOUCHEBAGGERY

:love:

Nå har jeg våknet. Snart spille hl2 tror jeg. Evt spise noe mat.

Skrevet
Konsentrasjonen av nikotin i blodet hos snusbrukere holder seg på et høyt nivå betydelig lengre enn ved røyking av sigaretter.

Erfaringene viser at snus gir sterk nikotinavhengighet og at det gjennomgående faktisk er mindre vanskelig å stumpe sigaretten enn å slutte med snus.

Jaja... jeg synes det er lettere.. men det teller ikke? :p

betyr det at du pleier å slutte siden du tydligvis har prøvd begge deler opp til flere ganger :p

Skrevet

Åhh...ikke trøtt igrunn! Var ikke hjemme før klokka nermet seg 05.30am i går, ble sittende sammen med no kompiser på en nettcafe de har startet i lillestrøm å pøke fram til da... Senga har nok aldri vært så god :p

Skrevet

Wee verden søteste jente kommer på besøk i dag :love: Vi skal lage mat med noen venner og se film. *glede seg

Men jeg har ikke fått Cerwin vego høytalerne mine enda, var lovet de på fredag :cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...