Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fire sidene om Holberg var så dårlige at jeg sikkert får 2 eller 3 på stilen min. Men jeg fikk 4 på fysikkprøva hvis jeg ikke nevnte det istad, er dødsfornøyd med det skal jeg si deg! Nest beste jente i fysikkklassen nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt prøve i elektro idag.. Håper det gikk bra!

Viste egentlig ikke om den, men håper på det beste, men frykter det verste.. elns?

Falt for fristelsen for å kjøpe HL2 på en annen butikk, for 150kr mer enn jeg hadde planlagt.. MÅTTE bare siden elkjøp er så treg...!

Skrevet

ThaAndre: det bruker å være sånn :p

I dag har jeg ikke vært på skolen fordi jeg..hmm..var lat? ;)

Digg, så får jeg sovet meg fram litt, har lagt meg kl3 hver natt nå i det siste.. må slutte med det..

Ellers, så begynner treningen min å hjelpe. Har mista 3 cm rundt livet siden jeg startet :w00t:

Hadde en drøm i natt, der jeg drømte at jeg bare spratt rundt her i nabolaget.. sært, men moro :D

Skrevet (endret)

Idag hadde jeg historie prøve og det gjekk rett til h******

Skal vedde på at jeg får en 2 eller 3.

MEN, fikk 5 på Naturfag prøven. Andre gang jeg har fått 5 på Naturfag prøve :D

Endret av robB
Skrevet
Idag hadde jeg historie prøve og det gjekk rett til h******

Skal vedde på at jeg får en 2 eller 3.

MEN, fikk 5 på Naturfag prøven. Andre gang jeg har fått 5 på Naturfag prøve :D

Ha jeg har fått 6 på alle naturfagprøver de to siste åra :p

Skrevet
Wow er jo en beta nå, det kommer vel fullversion...

Det vet jeg.

Spørsmålet var om den åpne amerikanske betaen slutter i dag eller ikke. Spillet kommer for amerika den 23.

Skrevet

eg hadde samme Historieprøven som robB hadde... og min og jikk rett til helve***

Fy flate eg fik lyst til å drepe læraren... den prøven var so inni hel*** drit... til og med Tentamen er bedre :realmad:

Skrevet

Då var det dags at gå hem!

bare entimeogtjuefemminutter til jeg er hjemme da, jaja, livet er flott for pendlerne!

Kos dere med skolen mens dere kan barn ;)

\\Sp33D

Skrevet
Jeg hater snø.

koffor? eg elsker snø viss det er nok

Det er kaldt, vått, et helvete å måke bort hele tiden, hater å skli på fortau, blender meg når det er sol... Snø er det mest unyttige Himmelnissen har funnet på hittil.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...