Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Oi, klokka var vist mye nå! Skole i morgen :cry:

Jupp :cry:

Fant nettopp ut at jeg i helga har blitt heleid av nVidia's Network Manager greie, som følger med chipset-driverne deres... Derfor jeg fikk 0kbsek ut i BT/Steam klikka/Inett var ustabiltt deluxe osv./MSN falt ut hele tiden. Uff, HAT!

Hmm, undres på om jeg får SO i natt; tviler... ;)

Uansett, god natt fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er ahpadt idag, da? :dontgetit:

I morgen er det åpen skole, masse tiendeklassinger som skal vralte rundt på skolen her, akuratt som jeg gjorde for et år siden. :wee:

Kan bli gøy å se hva vi kanskje får på bygget her til neste semester.

Annen info: idag har vi Medie, Individ og Samfunn hele dagen, samme med resten av uka vi har studieretningsfag. :hmm:

blir nok ikke stor tid til fotballmatcher da, mtp. at MIS er undervisning. :(

Skrevet
Hvor er ahpadt idag, da? :dontgetit:

:tease:

GGGGGGGGGGGGgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!¤"##"¤% :w00t::w00t:

Skrevet

Huff... Jeg finner ikke nøklene mine, klokka er allerede 08:32

Skulle ha vært på skolen allerede klokka 8.

Huff og huff... Aner ikke hva jeg skal gjøre, kan jo heller ikke bare gå til skolen uten å låse døra altså. Datamaskin til over 16k og ny digitalkamera til 2,5k

Trur jeg setter meg å spille Diablo 2 LoD heller, har fått dilla på det i det siste ;)

Skrevet (endret)
Lås døra, krabb ut vinduet og lukk det inntill igjen. :p

Jah sant...

Hvordan skal jeg komme opp til vinduet igjen? Noe med 2 meter ned, kanskje 3.

For det første så får jeg vondt når jeg hopper ut. For det andre så kommer jeg ikke opp igjen :cry:

Edit: Manglet et bokstav "opp"

Endret av KrougeR1987
Skrevet

Jeg fant forresten nøkkelen min. Den var hos naboen som nettop våknet opp.

Tenker på om jeg skal dra til skolen allikavel. Hva dere syns?

Skrevet (endret)

ÆææÆÆÆæÆÆæÆæÆÆ!

Har 3timers stil i Engelsk som starter om 7minutter. Har Heldagsprøve med grupper i Norsk til Onsdag (ikke tentamen), Innlevering av Polendagbok til torsdag, samt Naturfagprøve Torsdag.

+ en HAUG med lekser og øveing til tentamen.

Dette ser lyst ut... :hm:

FFS

Endret av -Teddy-
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...