Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guten tag. Jeg kan ikke møte til første time med matte idag, det er is, is og litt mer is rundt om kring, liker ikke tanken på å møte grøftekanten med mopeden, det er is over hele mopeden også, på dekka og alt. :p

Så da blir jeg hjemme 40 minutter til og tusler bort til yrkesmessa før det er fri. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Yes! Veltet med mopeden på vei til skolen  :no:  :cry:

Æææsj, hvordan gikk det med deg? Hva slags moped? (ikke si noe med kåper som ble totalherpet)

HY DIKKY! :D

Endret av fredrikrb
Skrevet

Folk velter med mopeder/lettmotorsykkeler hele tiden nå.. Ta hintet folkens og pak de bort for vinteren!! Heldigvis gikk det bra med han i klassen min da han velta på mandag, jeg hater alle slags ulykker med trafikk og sånn :cry: får en skikkelig ekkel følelse inni meg lissom..

Skrevet

Jatta. Ville bare offisielt si at jeg har sluttet å være på irc og msn.

*kabing!*

Hvis noen vil ha tak i meg, så er jeg å nå på mail og sms. Ikke det at jeg tror at noen her inne bryr seg.. men.. Hihi :) Nå vet dere det i hvert fall! Synes dere bør føle dere heldige som fikk denne informasjonen.

Jadajada. Jeg kjeder meg :p

Skrevet

*kabing!*

Hvis noen vil ha tak i meg, så er jeg å nå på mail og sms. Ikke det at jeg tror at noen her inne bryr seg.. men.. Hihi :) Nå vet dere det i hvert fall! Synes dere bør føle dere heldige som fikk denne informasjonen.

Jadajada. Jeg kjeder meg :p

:(

Hvorfor? Jeg fikk aldri nummeret ditt uansett! :tease:

Skrevet

Seriøst?

Hva får deg til å gjøre slike selvdestruktive handlinger? :no:

Skrevet

Seriøst?

Hva får deg til å gjøre slike selvdestruktive handlinger? :no:

Haha :) Sikkert bare sunt å ikke være så mye på irc og msn.

Gjorde det for å slippe å se en person der hele tiden, siden vi har brutt kontakten og det er litt vanskelig akkurat nå.

Skrevet (endret)
noen som har sett musikkvideoen Bloodhound gang - Ballad of Chasey ? :p

Det er ikke lov å linke til mp3's tror jeg.

Endret av fredrikrb
Skrevet

Nope :) Men jeg kan sangen nesten utenat.

Dear Chasey Lane, I write to explain, I'm your biggest fan. I just wanted to ask, could I eat your ass, write back as soon as you can!

You've had a lot of dick (had a lot of dick), I've had a lot of time (had a lot of time), you've had a lot of dick, Chasey, but you ain't had mine!

Mihi.

Skrevet (endret)
noen som har sett musikkvideoen til Bloodhound gang - Ballad of Chasey ? :p

borte :whistle:

nå må du også fjerne linken fra quoten din,det er ikke lov å linke til mp3'er vet du! :yes: :!:

Endret av t0mm3n^_
Skrevet
noen som har sett musikkvideoen til Bloodhound gang - Ballad of Chasey ? :p

borte :whistle:

nå må du også fjerne linken fra quoten din,det er ikke lov å linke til mp3'er vet du! :yes: :!:

Oops, fixed. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...