Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

DiskSpace10GB: Hva er de fysiske målene på maskinen du skal selge?

Slike maskiner er konge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De var litt kule.

Men Nike da. :-\

Jaja, i dag var det faen meg tungt på treninga. Svettet som en gris.

:D

Også er jeg aleine hjemme til søndag! Digg.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Er ikke så fan av de skoene. Er ultrafan av Nike, men jeg er lei for å si at Adidas banker dem når det kommer til fotballsko. Men det er også det eneste.

Skrevet (endret)

Jeg har to par sko. Jeg aner ikke hvilket merke de er eller noe slikt, men det ene paret er besj (åssen i elveleie skrives det), og det andre er brunt.

Og det er vel strengt tatt det viktigste. ;)

Endret av tor_erik
Skrevet
Er ikke så fan av de skoene. Er ultrafan av Nike, men jeg er lei for å si at Adidas banker dem når det kommer til fotballsko. Men det er også det eneste.

..men Umbro slår dem alle (tuller ikke!)

Ingen andre enn Umbro lager sko som føles som ballett-sko. Det er nesten som å spille i sokker med såle :love:

Skrevet

..men Umbro slår dem alle (tuller ikke!)

Ingen andre enn Umbro lager sko som føles som ballett-sko. Det er nesten som å spille i sokker med såle :love:

Enig. Disse skoene er det diggeste jeg noengang har hatt. Brann-fans vil gjenkjenne disse skoene: :yes:

post-63-1098381720_thumb.jpg

Skrevet

sug fotball da :p

No Offence... Men liker det ikke!!!

Noen slaurer som løper rundt på banen.... dårlig trent er de også!!!

btw: noen som vet hvordan jeg kan sjekke hvor "10% advarsel" kom fra?

Skrevet

WTF? Ifølge imdb-brukere er ringenes herre 3 bedre enn Shawshank Redemption!

Er hele verden tilbakestående? Jeg kan komme på cirka 50 filmer som fortjener den plassen mer enn den dønnkjedelig, homoerotiske nerdetiltrekkende drittfilmen...

What is the world coming to?

Skrevet

Er hele verden tilbakestående? Jeg kan komme på cirka 50 filmer som fortjener den plassen mer enn den dønnkjedelig, homoerotiske nerdetiltrekkende drittfilmen...

Det er da en kjempebra film.

Skrevet

Det er da en kjempebra film.

Er det? Oja, da så.. Dumme meg, trodde den var dårlig, jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...