Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Damn, jeg glemte debatten! Jeg vil se den! Men hvis jeg legger meg 5 kommer jeg meg aldri opp kl 9.

n00b

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
n00b

Vil heller si:

"Søvnkrevende individ" :hmm:

Jag er oksä sövnhungri

Skrevet (endret)
hvem gidder sitte oppe til 03:00 for å se Bush og kerry prate?  :dontgetit:

Folk med interesse for hvordan det skal gå med verden. Ikke deg altså. :p

Endret av rlz
Skrevet
hvem gidder sitte oppe til 03:00 for å se Bush og kerry prate?  :dontgetit:

Folk med interesse for hvordan det skal gå med verden. Ikke deg altså. :p

psst..jeg bryr meg jeg! :p

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Newsflash: Til tross for at USAs president er verdens mektigste mann/dame styrer han/hun faktisk ikke verden.

Jeg styrer meg selv, jeg :green:

Skrevet
Newsflash: Til tross for at USAs president er verdens mektigste mann/dame styrer han/hun faktisk ikke verden.

Jeg styrer meg selv, jeg :green:

Tenker økonomi/krig og undergang osv. :p

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Men påvirker verden gjør han/hun.

Don't we all?

Nei, men seriøst. Ta for eksempel det idiotiske Marylin Manson prestere å gulpe opp i Bowling for Columbine: han mente, til tross for mange foreldres meninger, at han var slettes ikke en større påvirkelseskraft enn presidenten. Hallo?! Spør deg selv: hvem er kulest, Quentin Tarantino eller Kjell Magne?

Gruppene med idolisterte objekter (aka ikke Bush, Kjell Magne, Blair etc) har en mye større påvirkningskraft på oss ungdom enn dresskledde menn som ikke klarer seg gjennom to setninger tale uten stavefeil.

Skrevet

Derfor jeg er så imot at Bruce og Michael går ut og fremmer sitt eget politisk agenda, når de vet at ungdom vil bare falle for peer-pressure uten å gjøre opp egen mening. Men det er en helt annen, politisk diskusjon.

Skrevet

Etter et døgn med heftig forumbitching og topping av dagens topp postere med 100 innlegg resignerer jeg og takker for meg. Koser meg med siste episode Scrubs. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...