Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja da er det legge tid for meg også. Bra at kjæresten allerede har varmet opp sengen :love: , litt lettere å sove da!

Natta til alle da.

Malvado out.

Har ingen til å varme opp senga mi.. *snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Skriv en bokanmeldelse av Tangeruds bok ”Nedenfra sett” hvor dere anvender begreper og perspektiver fra sosiologi, sosialantropologi og etikk"

Får vel starte først som sist...

Skrevet

Starter 11.45 imorgen jeg.

Også imorgen så skal jeg hente det nye lydkortet og monitorene mine, om bare mamma får overført alle pengene til kontoen min, så har jeg alt utstyret hooket opp på denne tiden imorgen :)

Skrevet

For en dag :cry:

Eneste lyspunkt: Congratulations!

You've been selected as one of the elite heroes who will be the first to explore the World of Warcraft in Europe.

Jaja, blir det ikke en bedre dag i morgen så går jeg i hi :hrm:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Bestilte meg en ny disk jeg.

Skrevet

Lollers.

Nå er det skoletid snart, må bare mekke håret så stikker jeg.

:(

Håper de har fått stipendet mitt på skolen da. I tilfelle blir dette en bra dag :D

Skrevet

Har fri fram til 1205 og da er det prøve = jeg går ca 1220.

Fy faen så idiotisk altså, nå har jeg 2 timer med absolutt ingenting å gjøre på det kjedeligste stedet i hele verden.

ARG

Skrevet
Har fri fram til 1205 og da er det prøve = jeg går ca 1220.

Fy faen så idiotisk altså, nå har jeg 2 timer med absolutt ingenting å gjøre på det kjedeligste stedet i hele verden.

ARG

Gikk likegodt til byen og kjøpte no mat + 5 pakker gelatin, også har jeg bestilt time hos frisøren :w00t: Farge mohawken BLÅ tenker jeg.

Det blir digg.

*spise deilig bagett med skinke og eggesalat*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...