Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
*lure på offer "AnAnAs" er i to tråder på en gang*

Jøss, var vist mange femi klomper her på forumet :p

Fordi pcen min klikket, så jeg ble dobbelt registrert. Schommelt. Men jeg er i hvert fall oppe, men rakk ikke reprisen av Bush-Kerry-debatten. :( Klokken ringte ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dagers leveringstid er vel litt mye å håpe på, selv bestilte jeg meg xbox chip på mandag, den blir sendt med apost brev og den kommer nok ikke før i morgen.

Men det tror jeg er like greit, får jeg den nå blir jeg bare sittendes å leke med xbox når jeg heller burde jobbet med lærlingeprøven min,

Skrevet
meg, bjaa og en annen var på glattkjøringsbanen til NAF med mopeder, vi fikk til og med lov å være der. Var litt gøy.

Jeg klarte å tryne på banen, jeg var den eneste faktisk :blush:

Nå sitter jeg på skolen og gruer meg til å kjøre hjem, for jeg har en liten mistanke om at det er kontroll på veien hjem idag. Var "raid" på Klosterskogen skolen idag også, tok bare 4 mopeder (12800 kling til staten :p )

Så nå er det snart høstferie for meg :)

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Da er det høstferie! :w00t: :w00t: :w00t:

Skrevet (endret)

Jaja, hjemme etter nok en latterlig dag på skolen, 3 timer i dag, 2 av dem med gym. Hadde kun 2 timer i går også. Og på onsdag kom jeg hjem fra en ukes skoletur til Tyskland.

VK2 er ikke så galt altså. :)

...Og nå er det høstferie, gitt.

Nå sitter jeg på skolen og gruer meg til å kjøre hjem, for jeg har en liten mistanke om at det er kontroll på veien hjem idag. Var "raid" på Klosterskogen skolen idag også, tok bare 4 mopeder (12800 kling til staten :p )

Hmm, de var i Bergen for et par uker siden. Glad jeg kjører bil.

Endret av tor_erik
Skrevet (endret)

Da er jeg vel hjemme, etter tre timers fravær på grunn av at jeg måtte stikke av fra Statens Vegvesen. :p

Fikk snakket oss fra den ene, siden vi prioriterte å spare 3200,- fremfor å være i mattetimen.

EDIT: går forresten på klosterskogen som bjaa nevnte. :p

Endret av fredrikrb
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...