Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da skal jeg stikke...dere får kose dere videre...og noen...send meg en PM med adressen hvis dere får lagt det ut =)

Take care og gjør noe som jeg ikke ville ha gjort :D

Skrevet
hVEM, ER b|rEAL OG HVA GJØR HAN SÅ POPULÆR?

EDIT: Sjekk signatur...

Han er en moderator som er velkjent i Off-Topic-kategorien og i Siste Ordet 1, 2 og 3.

Og caps-lock-moroa kan du godt slutte med.

Skrevet

OK, jeg har en diskusjon med Ingar på MSN hvor vi diskuterer serien 24, som jeg hater, og han elsker.

Jeg sier at jeg synes at serien suger, men han sier at han liker den. Jeg sier at jeg respekterer hans syn. Han sier derimot at min mening er feil, og at det ikke er riktig. Serien ER bra, sier han, slev om jeg prøver å si at det er min mening.

Når jeg sier at det er den verste spenningsserien jeg har sett, sier han at "Fordi ingen oppriktig talt kan si at 24 er en dårlig serie, og suger hestpikk". "Jo", sier jeg, jeg synes det, men han fortsetter å si at det er ikke min mening.

Ja, kan dere vennligst forklare ham at han tar feil?

Skrevet
OK, jeg har en diskusjon med Ingar på MSN hvor vi diskuterer serien 24, som jeg hater, og han elsker.

Jeg sier at jeg synes at serien suger, men han sier at han liker den. Jeg sier at jeg respekterer hans syn. Han sier derimot at min mening er feil, og at det ikke er riktig. Serien ER bra, sier han, slev om jeg prøver å si at det er min mening.

Når jeg sier at det er den verste spenningsserien jeg har sett, sier han at "Fordi ingen oppriktig talt kan si at 24 er en dårlig serie, og suger hestpikk". "Jo", sier jeg, jeg synes det, men han fortsetter å si at det er ikke min mening.

Ja, kan dere vennligst forklare ham at han tar feil?

nei din dust!

Bandios pelle--->chair.gif<---24

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...