Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ikke spise foran pcen gutt

Det er jo det beste stedet å spise...

Foran tven er også et godt alternativ...

ja, men da må man leve med litt ekkel info

Skrevet
Nå skal jeg straks på Harry Potter premieren og etter det skal jeg på hyttetur og være borte til søndag :w00t: Ha en fiiiiin helg :thumbup:

si fra om den er noe god da

Skrevet
Nå skal jeg straks på Harry Potter premieren og etter det skal jeg på hyttetur og være borte til søndag :w00t: Ha en fiiiiin helg :thumbup:

Skal på den i kveld jeg, håper den er bedre en toeren, som var virkelig elending :yes:

Skrevet
Nå skal jeg straks på Harry Potter premieren og etter det skal jeg på hyttetur og være borte til søndag  :w00t: Ha en fiiiiin helg  :thumbup:

Skal på den i kveld jeg, håper den er bedre en toeren, som var virkelig elending :yes:

HVORDAN KAN DU SI NOE SÅNT?

Jeg er forelsket i kapteinen på Griffing-laget jeg :love:

Skrevet
Enern var god, og bøkene er bra, men film to var rett og slett kjedelig. Hadde ikke noe av spenninga fra boka ;)

syens både 1eren og 2eren var gode filmer jeg

skulle gjerne ha vært med RBK :cry:

Skrevet

Motherfucker yeah yeah yeah! Nå har jeg vært oppe på ALS (Arendal Lydsystemer) og progga det nye lysbordet deres for fire hoder. De har kjøpt noen feete 250-spothoder som jeg gledere meg til å kjøre live :D :D :D

Skrevet
Motherfucker yeah yeah yeah! Nå har jeg vært oppe på ALS (Arendal Lydsystemer) og progga det nye lysbordet deres for fire hoder. De har kjøpt noen feete 250-spothoder som jeg gledere meg til å kjøre live :D :D :D

Og hva i #"%#¤% er en 250-spothode-sakdingsboms? :dontgetit:

Skrevet
:w00t: Nå har jeg sommmerferie da! Eller jeg må kanskje ta meg en tur på skolen om en uke men det er bare koselig å si god sommer til de i klassen min da :yes: Skal snart dra og sove hos typen min da, han blir atten imorra :D
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...