Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Onkel Bifil er ikke into happyhardcoregabberdutchpilleknasketechno så vidt jeg vet.

:wee:

You got that right.

Lurer på om jeg skal be om å få låne bil og ta meg en tur til sigerfjorden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det bare meg, eller gikk Frk. RBK på en bommert når hun valgte navnet sitt? Hun er jo LSK-fan. :wee:

Mjau. Ikke sleng den der i trynet mitt. :p

Vil ikke at dere skal forkorte meg med RBK. Jeg høres så...tapersk ut. :thumbup:

Kan ikke alle demonstrere sånn at jeg får skiftet nick til AnAnAs (med de obligatoriske store bokstavene omhyggelig plassert) :dribble:

Skrevet
Mjau. Ikke sleng den der i trynet mitt. :p

Vil ikke at dere skal forkorte meg med RBK. Jeg høres så...tapersk ut. :thumbup:

Kan ikke alle demonstrere sånn at jeg får skiftet nick til AnAnAs (med de obligatoriske store bokstavene omhyggelig plassert) :dribble:

Ikke bytt nick Thea..du er alltid RaZorbLadeKisS og vil alltid være det.

Jeg var dum nok til å bytte til Ecthelion jeg :wallbash:

Skrevet (endret)

Skrev noe i stad:

"An opportunity is far more than "just" a chance: Reliability and expectations comes along."

Noe annet jeg skrev:

"Astonished by the astonishment is similiar to be awaiting awaitness."

Hva driver jeg med? :dontgetit:

EDIT:

Om mulig vil jeg ha tilbakemeldinger, hvis noen skulle ta seg bryet.

Endret av c_u_m8
Skrevet
sweet home!

... Alabama! *synge*

Fått dilla på den sangen etter at jeg så The Texas Chainsaw Massacre sammen med noen venner i dag :p

Skrevet

God natt alle sammen, broren min ligger på sykehuset i stavanger etter og ha dotte 8m fra et bruskassetårn. han kommer til og bli helt i orden igjenn, heldigtvis, skal besøke han i mårra, ønsk han god bedring!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...