Gå til innhold

Hvilken type USB bruker 3DS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker Nintendo ufattelig godt og har støtta dem både på håndholdt og tv konsoll siden Gameboy advance og GC. Men en ting som irriterer meg er alle de forskjellige lade innputtene på diverse utstyr. Orginale ds hadde en type, og greit nok at den trengte en oppgradering. Heldigvis har dem beholdt det same systemmet på de nyeste versjonene sånn at ds lite dsxl og 3ds og 3ds xl kan bruke samme ladder.

 

Men så har man padda til WiiU den har en helt annen størrelse og pro controllene til WiiU er en annen versjon, så jeg må ha tre forskjellige laddere til WiiU min og 3ds Xl min. Irriterende her syns jeg Nintendo burde lagt litt større innsats.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker Nintendo ufattelig godt og har støtta dem både på håndholdt og tv konsoll siden Gameboy advance og GC. Men en ting som irriterer meg er alle de forskjellige lade innputtene på diverse utstyr. Orginale ds hadde en type, og greit nok at den trengte en oppgradering. Heldigvis har dem beholdt det same systemmet på de nyeste versjonene sånn at ds lite dsxl og 3ds og 3ds xl kan bruke samme ladder.

 

Men så har man padda til WiiU den har en helt annen størrelse og pro controllene til WiiU er en annen versjon, så jeg må ha tre forskjellige laddere til WiiU min og 3ds Xl min. Irriterende her syns jeg Nintendo burde lagt litt større innsats.

 

Pro controllerne til Wii U er faktisk mini USB, og kan bruke akkurat samme ladekabel som f.eks PS3 controllerne. :)

Lenke til kommentar

Og i motsetning til PS3-kontrollerne så kan WiiU Pro-kontrollerne lades med vanlige billige USB-ladere.

Lader både PS3 og Wii U Pro controlleren med en mini USB som alltid er koblet til PC'en, så dette var jeg faktisk ikke klar over ettersom jeg ikke har testet det. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke ps3 men kommer til å skaffe meg ps4. Ladde med billige usb kabler er heller ingen problem da det følger med laddekabler til alle pro kontrollene jeg kjøpte,

 

Det som irriterer meg er at det er tre forskjellige standarer på 3ds xl WiiU padda og kontrollene. Skulle vel ikke vært så jævla mye planlegging fra Nintendos side å fått laget en standar til alle tre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...