Gå til innhold

Far Cry 4 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Noen som sliter med flickering på dette bugfest av et spill?

Før var det kun trærne så la jeg inn ny driver og nå flimrer nesten alt. I tillegg stopped working. Nydelig.

For ille at det skal være så dårlig at det ikke kan fullføres uten å lide seg gjennom grafikkfeil.

Lenke til kommentar

Noen som sliter med flickering på dette bugfest av et spill?

Før var det kun trærne så la jeg inn ny driver og nå flimrer nesten alt. I tillegg stopped working. Nydelig.

For ille at det skal være så dårlig at det ikke kan fullføres uten å lide seg gjennom grafikkfeil.

Ikkje skyld på spillet bestandig. Høres ut som om du har Amd skjermkort :p
Lenke til kommentar

 

Noen som sliter med flickering på dette bugfest av et spill?

Før var det kun trærne så la jeg inn ny driver og nå flimrer nesten alt. I tillegg stopped working. Nydelig.

For ille at det skal være så dårlig at det ikke kan fullføres uten å lide seg gjennom grafikkfeil.

Ikkje skyld på spillet bestandig. Høres ut som om du har Amd skjermkort :p

 

omg, not. Du vet vel utmerket godt hvilke skjermkort jeg har.

Og ikke enig at den produsenten alltid er feilfri som du pleier å si

Lenke til kommentar

 

 

Noen som sliter med flickering på dette bugfest av et spill?

Før var det kun trærne så la jeg inn ny driver og nå flimrer nesten alt. I tillegg stopped working. Nydelig.

For ille at det skal være så dårlig at det ikke kan fullføres uten å lide seg gjennom grafikkfeil.

Ikkje skyld på spillet bestandig. Høres ut som om du har Amd skjermkort :p

 

omg, not. Du vet vel utmerket godt hvilke skjermkort jeg har.

Og ikke enig at den produsenten alltid er feilfri som du pleier å si

 

 

Det har jeg ikkje sagt, har bare sagt at AMD har skuffet meg de 2 siste generasjonene. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Siste DLC "Valley of the Yetis" er faktisk ganske ok. Er en ny campaign oppe i fjellet hvor man starter med blanke ark. Det som er litt rart er at spillet virker mer ustabilt nå. Har kræsjet 2 av 3 ganger. Men har byttet skjermkort (nvidia) siden sist. Nå har jeg et 980 mot tidligere 670.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har nettopp kjøpt dette spillet på salg hos Steam og tenkte å prøve det. Jeg sliter dog med at spillet ikke klarer å laste inn save games? I menyen så står det "Continue off-line" eller on-line og det står jeg har f. eks. fullført 0.44 %, men når spillet laster inn så starter det på nytt hver gang!

 

Jeg har forsøkt å google det litt men ikke fått det til å fungere enda. Jeg har installert i standard lokasjon dvs. C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Far Cry 4\

 

Det opprettes ikke en mappe for far cry 4 under C:\Users\brukernavn\Documents\Ubisoft slik det f. eks. gjøres for andre ubisoft spill. Jeg finner dog savegames som jeg tipper er fra FarCry 4 da dato stemmer under C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\savegames\a81dec17-4be2-442c-a181-17c1ed4b2e5d\856

 

Noen som har vært borti det samme?

 

Jeg har testet det som står her uten hell: https://steamcommunity.com/app/298110/discussions/0/624075482710107145/?l=norwegian

Endret av mwn
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det sånn at man må velge mellom to historier i spillet? 

La merke til at et av oppdragene forsvant. 

 

Men nå står jeg fast. Nå får jeg ikke opp noen historie oppdrag. 

Må man virkelig gå rundt å lete etter historie oppdragene? 

Har akkurat vært i toppen av radio tårn nummer to som ligger øst for det første man må opp i og reddet gisler fra 2-3 landsbyer. 

 

Har akkurat kjøpt spillet til PS4 og er ny i FC verdenen. 

Lenke til kommentar

Du veksler mellom de to lederene, kan ikke gjøre missions for begge samtidig. Etterhvert får du et veldig tydelig valg om å "joine" den ene eller den andre (mannen eller dama) og da blir resten av oppdragene for motparten borte.

Du skal ikke trenge å lete etter dem, de blir tydelig merket på kartet.

 

Det avgjør hvilken ending cutscene du får, ikke stort mere enn det. Han vil fornye samfunnet med teknologi,  hun vil holde på gamle tradisjoner og gudetro som før. Ingen av dem ender nødvendigvis "best".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...