Gå til innhold

Far Cry 4 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvorfor kan de ikke få laget en skikkelig coop campaign slik som i FC3 istedet for å gi ut det rælet her?? :(

Den i Far Cry 3 luktet forehåndsbestemte begivenheter, i Far Cry 4 kan man i det minste ta for seg Camps/forts etter egen vilje, men jeg vil si meg enig i at de burde ta det et steg videre, for de i Far Cry 3 var inne på noe, ville bare hatt enda friere tøyler.

 

Håpet er oppe for at Yeti kampanjen har noen form for CO-OP, ville vært grisefett å ha skutt ned store stygge skapninger som holder styrken til å løfte å kaste biler sammen med en venn.

Lenke til kommentar

Syntes de må gjøre noe med skills treet og progresjonen, enten i dlc eller med tanke på Far Cry 5. Lage det langt større og detaljert som ett rpg hvor man ikke kan ha mulighet til å maxe alt. Samme med våpen, all for lett tilgang, burde ikke hatt alle våpen hos alle tradere. Og legge til noe slags strategielement med tanke på å beskytte egne outpost ved å sette ut mounted guns etc. Blir litt for repetativt dette nå syntes jeg.

Når det er sagt hindret det meg ikke i å ta absolutt alt av missions/side missions og våpen og ha 50-60 timer spilt :p

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Høy!

 

Jeg trodde jeg skulle få 100% completed da jeg avsluttet med den siste "Moteuken i Kyrat"...men det viser seg at jeg kun har sittet i 17 av 18 kjøretøyer..

 

Så, jeg sitter nå med 99.78%....

 

Noen som har peil på om det er mulig å finne ut hvilken bil/båt jeg mangler og hvor jeg kan finne den??

 

Kjipe greier..trodde dette var det første spillet jeg noensinne skulle oppnå 100% i.

 

Og, jeg lastet ned "flukten fra ...."...et eller annet fengsel, for en stund siden, og denne DLC`n pleide å ligge i startmenyen til spillet. Nå er den vekk...

Tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Svarte pokker så vanskelig dette var da..har knapt startet og har dødd 10 ganger allerede.

 

Er på 2. storymission der jeg skal tilbake til basen og skyte inntrengere, helt i starten. Dør og dør og dør. Er jo ikke noe moro.

 

Det minner meg om min første opplevelse med FC3 også. Der skulle man også befri en landsby og jeg syns det var helt umulig, helt til jeg plutselig klarte det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Svarte pokker så vanskelig dette var da..har knapt startet og har dødd 10 ganger allerede.

 

Er på 2. storymission der jeg skal tilbake til basen og skyte inntrengere, helt i starten. Dør og dør og dør. Er jo ikke noe moro.

 

Det minner meg om min første opplevelse med FC3 også. Der skulle man også befri en landsby og jeg syns det var helt umulig, helt til jeg plutselig klarte det.

Hæ?

 

Jeg opplevde spillet som vanvittig enkelt fra start til mål...må være noe rart med sticka di tror jeg :)

 

Granater er effektivt

Lenke til kommentar

Jeg juksa litt og leste fremover i begge historielinjene

 

 

når man må velge mellom GP-lederne tidlig. Er det mulig å ping-ponge frem og tilbake og få max xp fra begge helt til den kritiske mission der det er ene eller andre?

Jeg vet hva outcome av begge stiene leder til, ingen ser spesiellt "good ending" ut.

Med Sabal blir det hyperreligiøst tyranni, med Amati blir det dopdyrking og arbeidsleire og barnekrigere. A society with equal opportunities where everyone is a slave.

Så skal jeg følge den pene dama eller krigeren. Begge sin outcome er like elendig ^^

 

 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...