Gå til innhold

FlatOut-skapernes nye bilspill når milepæler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skriver at: "[...] har omskrevet spillmotoren fra bunnen av."

Om jeg forstår det du skriver, kan de sammenlignes med et hus som rives, for at et nytt skal bygges oppå.

 

"[...] we upgraded the game?s engine."

"In essence, we tore it apart. We cut off clumsy clusters of code, with each cut paving way for a more streamlined and more robust iteration of the engine."

fra BugBears blog

Det høres mer ut som om det er snakk om å bytte kledning, tak og gulv. Huset er det samme, men mye av det gamle som ikke var bra nok er byttet ut.

 

Har brukt en del tid i den nyeste versjonen, og jeg må si at følelsen av å kjøre på den nye banen var MEGET bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd med G27? Hvordan er støtten for ratt her egentlig. Force feedback og muligheter for clutch med h-kasse?

Har ikke testet denne oppdateringen, men sist så var støtten veldig dårlig. Her var det automat og enkel feedback som var tingen.

 

E:

 

Input System:

  • Added remapping support for XInput devices such as the X360 gamepad.
  • Added D-pad and look-around support for DirectInput devices.
  • Increased the amount of rebindable controls.
  • Added analogue handbrake support.
  • Added proper H-shifter support.
Endret av robertl93
Lenke til kommentar

Men har det de samme hesblesende triksbane og alt det funky greiene fra Ultimate C.? Det er jo det som har definert Flatout for min del, race i seg selv syntes jeg blir temmelig kjedelig og arkade. Mest morsomt når de drar den helt ut og du kjører bilen utenfor hoppbakken og det hele.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men har det de samme hesblesende triksbane og alt det funky greiene fra Ultimate C.? Det er jo det som har definert Flatout for min del, race i seg selv syntes jeg blir temmelig kjedelig og arkade. Mest morsomt når de drar den helt ut og du kjører bilen utenfor hoppbakken og det hele.

 

Jeg vet ikke om partygames kommer til å være med, men for tiden driver de heller med å få funksjonene på plass før de tar helt av(tror jeg). Sneak peakene viser jo at de er like sprø som før.

Lenke til kommentar

Men har det de samme hesblesende triksbane og alt det funky greiene fra Ultimate C.? Det er jo det som har definert Flatout for min del, race i seg selv syntes jeg blir temmelig kjedelig og arkade. Mest morsomt når de drar den helt ut og du kjører bilen utenfor hoppbakken og det hele.

 

Motsatt erfaring av deg. Er bare løp ispedd et og annet destruction derby jeg bryr meg om. Eventuelt annet kommer jeg neppe til å røre. Har hatt det skrekkelig mye moro med vanlige løp i flerspiller: http://www.youtube.com/watch?v=LepG7Z3I8X8 Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Men har det de samme hesblesende triksbane og alt det funky greiene fra Ultimate C.? Det er jo det som har definert Flatout for min del, race i seg selv syntes jeg blir temmelig kjedelig og arkade. Mest morsomt når de drar den helt ut og du kjører bilen utenfor hoppbakken og det hele.

 

 

Du burde prøve Sneak peak demoen.

 

http://nextcargame.com/free-technology-demo/

 

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...