Gå til innhold

Nytt monster: Swiftech MCX462V

Ar`Kritz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er kjøleren montert med 1stk 80x80mm Papst 19db vifte og ligger på 44-45grader IDLE og har ikke prøvd max load ennå,viften står til å suge nå men har en 92mm Zalmann som jeg skal prøve oxo.. 8) Virker lovende.. :woot:

Skrevet

Har nå satt en Zalmann 92x92mm til å blåse på Swiftech`n og da viser PC Alert 42 grader idle og 45grader ved max load.. Vil nok helst blåses på den tror jeg. :D Da bruker jeg viften på 2450rpm og 26db støy,og det er ikke mye! Er ikke så dårlig med en Barton 2500 @ 3000.. :yes::woot: Anbefales!

Skrevet
Da er kjøleren montert med 1stk 80x80mm Papst 19db vifte og ligger på 44-45grader IDLE og har ikke prøvd max load ennå,viften står til å suge nå men har en 92mm Zalmann som jeg skal prøve oxo.. 8) Virker lovende.. :woot:

Hoho, min volcano 11+ dominerer! 38-40 idle, 44 max load i en time i strekk.. og då på lydlaus instilling :D

xp2500+@2250 mhz..

Skrevet

Arve87: Oki. :) Men nå har jeg 42 i idle og 45 i max load i 1.5time,men så skal oxo goopen "kjøres" inn i ca 200timer,og da faller temperaturen 2-3 grader i lengden.. :yes: Har merket dette før. :D

Skrevet

Tviler på at de tallene kan sammenlignes. Måler dere begge med en ekstern tempsensor helt inntil core? Hvis ikke er det nok tvilsomt om de kan det, siden hk sin måler ofte er feil.

Skrevet
Jeg har MCX462+. Jeg bytter hvertfall ikke ut ett monster med et annet...

Skal swiftech`en ut så skal H20 inn! Thats for sure!

DrErling

Hehe har samme kjøleribbe. Neste gang eg kjøper noe kjøleutstyr blir det helst vannkjøling eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...