Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det å ha en pulevenn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk er forskjellige. Noen holder seg til en partner mens andre har større behov og koser seg med to-tre partnere. Hvis du ønsker det sistnevnte, then go for it ;-)

Enklest måte å få pulevenn på er vel å tilnærme deg litt mer seksuelt med jenter, så merker du fort om de er keene eller ikke. Viktigst er at du er klar med dine intensjoner. Leke med følelser er ikke kult!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I wouldn't know.


Det å "pule" er ikke for meg bare det enkle opplegget med å "finne seg en random ute på byen som du skal dele ditt kjønnsorgan med".
Skjønner ikke hvordan folk får noe nytelse ut av det uansett.

A.k.a kvantitet.

 

Aaanyways...

Glem nå ikke jevnlige tester for div. kjønnssykdommer ;)

Good luck Chuck ;)

Lenke til kommentar

I wouldn't know.

 

 

Det å "pule" er ikke for meg bare det enkle opplegget med å "finne seg en random ute på byen som du skal dele ditt kjønnsorgan med".

Skjønner ikke hvordan folk får noe nytelse ut av det uansett.

 

A.k.a kvantitet.

 

Aaanyways...

Glem nå ikke jevnlige tester for div. kjønnssykdommer ;)

 

Good luck Chuck ;)

Gunnen til at du skaffer deg en pulevenn er nettopp fordi du IKKE vil dra med deg randoms hjem fra byen. Du vil ha en "kjæreste i senga", men ikke utenfor. Ingenting random her frøken. pass på å teste deg selv du også :)

Endret av Henrik2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det beste er å få jenten til å foreslå det selv. Du finner en jente som er interessert i deg, du sier at du ikke er interessert i noe seriøst -->jenten innser at eneste måten å være med deg er som pulevenn. -->Du har en ny pulevenn.

Litt for kynisk og usympatisk metode for meg, men ser helt klart appellen. God erfaring med det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...