Gå til innhold

– The Division er også nedskalert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er jo at med de E3 effektene aktivert, så blir ikke spillet nevneverdig tyngre å kjøre. Spørsmålet er da hvorfor de i det hele tatt valgte å fjerne de. Om Magnus der hadde sagt noe annet så hadde an vel fått sparken.

 

Troverdigheten ligger ikke hos Ubisoft, av grunner AtW nevnte. Meget treffende kommentar om politikere :)

 

Det første jeg tenkte når jeg så Watch dogs var akkurat "Oi, det så veldig bra ut og veldig bra atmosfære". Spillet jeg har gir ikke samme følelsen når jeg spiller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet Radjostein er at du kaller det konspirasjonsteori - det er et utrykk som umiddelbart trekker assosiasjoner til paranoide aluminiumsfoliehatt gærninger....noe som igjen diskvalifiserer vedkommende fra ytterligere diskusjon....I tillegg til at vedkommende antakelig oppfatter nettopp dette :)

Det gir grunnlag for å fjerne fokuset fra spekulasjoner rundt Ubi sine skumle planer for verdensherredømme sammen med Sony og MS. Noe som I seg selv er mistenkelig og som leder meg til å tro at du er en 5.kolonist I forumet.....antakelig på oppdrag fra UBI.......

Endret av Brede_Skapstroppen
Lenke til kommentar

Det jeg finner mest fantastisk med ubisoft sitt helvete nå er det at de fortsatt benekter alt og at de bare bortfotklarer med tåpelige unnskyldninger som bedre stabilitet. Når modden for bedre grafikk på watch dogs kom ut begynte resultater som viser bedre ytelse med modden installert å komme in, og ubisoft hyttet med neven og sa at den førte til dårligere ytelse.

For min del er ikke grafikken så viktig og jeg reagerte ikke spesielt på downgraden, det jeg reagerte mest på var hvordan de løy alle gamere rett opp i trynet og sa at det ikke hadde blitt endret.De må for den saks skyld også slutte og si at det optimaliserer spillene sine for pc da alt tyder på at de ikke gjør det, ellers så burde de bare legge seg flate å være ærlige med at de har skrudd ned grafikken på spillene deres for at det ikke skal være så stor forskjell på konsoll og pc. Trist hvis det å downgrade spill for å så benekte at det har skjedd skal bli en trend i bransjen.

Lenke til kommentar

 

 

Hater Ubisoft hvis det er sant...

Er ikke Ubisoft ille nok fra før? Skulle ikke tro det var denne saken som avgjorde "hat" eller ikke, dette hadde ikke akkurat vært unikt når dette er snakk om Ubisoft.

 

AtW

Helt ening, sluttet å kjøpe Ubisoft sine spill etter Farcry 2... Forbanna konsoll port drit utvikler, fortjener å bli piratkopiert på PC! Husker for en tid tilbake siden de uttalte at de vurderte å slutte med PC fordi folk bare piratkopierer spillene deres å de forsto ikke hvorfor. -.-

 

Hvorfor tjener selskaper som Blizzard og Valve penger på PC spill? Fordi spillene deres ikke er noen RÆVA konsoll port flopp!!

Lenke til kommentar

"Fortjener å bli piratkopiert" er det dummeste jeg hører. Hvis du ikke liker spillet eller leverandøren, hold deg unna. Liker du kjøper du.

 

Hvis et spill piratkopieres i stor skala vil utgiver fortsatt tro at spillet er populært og at det er et bra spill. Holder man seg unna og man hverken kan vise til gode salgstall eller pirattall så er de nødt til å se seg selv i speilet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Problemet Radjostein er at du kaller det konspirasjonsteori - det er et utrykk som umiddelbart trekker assosiasjoner til paranoide aluminiumsfoliehatt gærninger....noe som igjen diskvalifiserer vedkommende fra ytterligere diskusjon....I tillegg til at vedkommende antakelig oppfatter nettopp dette :)

Det gir grunnlag for å fjerne fokuset fra spekulasjoner rundt Ubi sine skumle planer for verdensherredømme sammen med Sony og MS. Noe som I seg selv er mistenkelig og som leder meg til å tro at du er en 5.kolonist I forumet.....antakelig på oppdrag fra UBI.......

 

You got me! Jeg innrømmer det.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...