Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så sykt satt ut av mange av klokkene her inne.. Er det kun jeg som elsker enkle og rene klokker?

Disse for eksempel. Åååh.

1180580_00_main.jpg

13641832-origpic-5bcab8.jpg_0_0_100_100_300_300_100.jpg

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt er pent, men komplisert trenger ikke se stygt ut - det bare gjør det ofte. Det går fint an å få til harmoniske skiver med mye på, men det er klart det er vanskelig. Akkurat som det er vanskelig å få helt enkle klokker til å bli spennende. Jeg synes f.eks ingen av de to enkle klokkene som postes over her er noe å skryte av, mens dette er en av mine drømmeur:

312x580.png312x580.png

• Liker 1
Skrevet

Omega Constellation Pie Pan stålgull tidenes peneste "enkle klokke", nytter ikke å diskutere. Men JLC v(eller var det Zenith) og GP har en modell hver med to-tonet skive der den ytterste delen er mørkere enn den innerste, som og er veldg pene. Men Constellation Pie Pan er :love:

Skrevet (endret)

Omega Constellation Pie Pan stålgull blant tidenes peneste "enkle klokker", nytter ikke å diskutere.

:dremel:

Jo da, det går fint å diskutere. PP Calatrava, JLC Ultra Thin, Zenith Elite, H. Moser, etc, etc..

For all del, Pie Pan er en flott klokke, men det er for enkelt å si at den er tidenes peneste.

Endret av the_last_nick_left
Skrevet

gud hvor kjipe klokker, håper ikke klokkene gjenspeiler personligheten til folk her inne, glem det vi er på et Norsk forum så stemmer vel dessverre :p

• Liker 1
Skrevet

gud hvor kjipe klokker, håper ikke klokkene gjenspeiler personligheten til folk her inne, glem det vi er på et Norsk forum så stemmer vel dessverre :p

Jepp, nordmenn er så jævlig kjipe ass.

Hva med å bidra med noe konstruktivt i stedet for å bare klage?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...