Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Har sett på litt Certina-klokker, hva synes folk om disse?

 

content_C012.410.11.037.00_1.jpg

Denne uten de digitale elementene og med hvit skive:

content_C193.7129.12.66_2.jpg

 

Prøvde begge to for litt siden, likte best den første. Synes dog at klokkene ikke så like fine ut på bildene, som på ekte.

 

Ellers har jeg sett disse på bilder, noen som vet om de er fine i virkeligheten?

 

 

 

content_C006.407.11.051.00_2.jpg

content_C260.7195.42.61_2.jpg

content_C098.7195.42.61.jpg

 

 

 

Endret av Karlson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De 3 DS-modellene er veldig klassiske, og jeg ville valgt den med automat av disse. Av de øverste er Spel den fineste, jeg har aldri likt Podum noe særlig. Spel finnes også i firkantede modeller, de har litt mer særpreg enn den du har vist. Synes ikke Spel passer som chronograph, da måtte det bli en DS First eller DS Action.

Endret av zanta
Lenke til kommentar
Ny watch kjøpt på Ebay. Any thoughts?

 

Fin den, hvis du har tenkt å ødelegge den med en gang du får den i posten. Har du tenkt å gå med den?!?!

 

Nei, jeg har et stort museum jeg driver å setter opp hjemme så den skal nok stå til pynt slik at venner å bekjente kan ta og se på den.

 

Anyways, takk for tilbakemeldinger til alle

Lenke til kommentar
Ny watch kjøpt på Ebay. Any thoughts?

post-86151-1259334917_thumb.jpg

Min første tanke er at den der hadde gjort seg fint som dorg. Eller under et bordben på et skjevt bord. Eller kanskje fyllmasse i en ny veistrekning. Eller kanskje den hadde gjort seg i en Mythbusters-episode? Den hvor de tester om smakløshet lar seg sprenge bort, bare en benytter nok dynamitt?

 

Men som noe man i fullt alvor går med hver dag? Nei. Aldri i livet. Ikke om det snør helt igjen der nede.

Lenke til kommentar
Har sett på litt Certina-klokker, hva synes folk om disse?

 

Prøvde begge to for litt siden, likte best den første. Synes dog at klokkene ikke så like fine ut på bildene, som på ekte.

 

Ellers har jeg sett disse på bilder, noen som vet om de er fine i virkeligheten?

 

Likte ikke de to øverste. Den første var stygg, og når det gjelder den andre liker jeg ikke når stilrene ur har delvis digital visning.

 

De nederste var stilige alle tre.

 

Certina :love:

Lenke til kommentar
Har sett på litt Certina-klokker, hva synes folk om disse?

 

Prøvde begge to for litt siden, likte best den første. Synes dog at klokkene ikke så like fine ut på bildene, som på ekte.

 

Ellers har jeg sett disse på bilder, noen som vet om de er fine i virkeligheten?

 

Likte ikke de to øverste. Den første var stygg, og når det gjelder den andre liker jeg ikke når stilrene ur har delvis digital visning.

 

De nederste var stilige alle tre.

 

Certina :love:

 

Er faktisk enig i at den første ikke ser så veldig bra ut på det bildet, men irl ser den mye bedre ut. Den andre fant jeg ikke bilde av uten det digitale(var derfor jeg skrev at det måtte blitt uten). Problemet med de tre andre er at de ikke har disse inne hos urmakeren, og det er litt skummelt å bestille klokker man bare har sett ett bilde av. Jeg er dog enig i at de tre ser bedre ut på bildene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...