Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, man finner det meste på dette forumet. Uansett, jeg har en Jacques Lemans.

JL.jpg

 

Bare min har en mer normal stålfarge og har noen røde detaljer på selve uret. Egentlig veldig fornøyd med klokka fikk den for et par år siden i gave av min far. selv om jeg ikke interesserer meg for formel 1 så er det likevel en helt grei klokke.

Lenke til kommentar
Jeg har veldig lyst til å handle meg en Breitling Navitimer Montbrilliant. Har gått uten klokke ganske lenge nå. Føler meg naken. :/

 

Hvordan er det å handle klokker i utlander (ikke over nett, men hos urmakere) når det kommer til garanti?

 

mm, GOD smak! En av få breitlingklokker jeg faktisk finner vakre. Står forøvrig på "ønskelisten".

post-103787-1260485831_thumb.jpg

 

Riktignok Breitling Navitimer.

 

Ang garanti vil jeg tro at det varierer mellom 2-3 års world guarantee, men jeg kan ta feil her.

Lenke til kommentar
får denne her til jul :)

 

 

er mye finere i virkeligheten :)

Jeg har denne klokka :)

 

Fin klokke til en rimelig pris.

hehe. betalte du 2500kr får den?

 

Bilete fjerna frå sitat.-ttt

 

Nei, betalte 1000 kr med frakt gjennom ebay :) Ny klokke.

 

Hva betaler du?

det var billig. ca 2000kr, ikke jeg som betaler da :p så forresten på en nettbutikk at veil pris var 3300kr :blink:

Endret av Markelure
Lenke til kommentar

Kanskje ikke så mange med ekspertise på feltet her, men skal sannsynligvis til Dubai i februar en tur og hører rykter om at man kan spare grovt med penger på å kjøpe klokke fra en av de autoriserte forhandlerne der nede, i hovedsak IWC, Chopard, Breitling og Rolex (Omega har tydeligvis en prispolitikk der klokkene skal koste ca det samme overalt).

 

Noen som kan bekrefte/avkrefte, evt. komme med noen tall?

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...