Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

pizzatryne guiden


FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shaver du deg kutter du av toppen og blodet renner :p

Ikke med maskin!! :p

 

Jeg er litt plaget med kviser i feriene siden svømmingen da uteblir (isåfall den 2-timeren i klorvann) og et resultat av det er at huden blir mer fettete. Jeg har nå prøvd å vaske meg så godt jeg kan (siste uken) og det hjelper faktisk!!! :thumbup:

Lenke til kommentar
jeger 14 år nå og har aldri vert noe serligt plaget med kviser, men vask deg i annsiktet ofte. det hjelper. men seriøst fungererkjølepasta-renser ?

 

 

Jeg hvile ikke ha anbefalt deg det for å si det sånn. :no: mulig at de bruker noen av de samme stoffene, men det betyr ikke at det går bra å bruke det andre stoffe fordi. :woot:

Endret av Izor
Lenke til kommentar

dette tipset kommer seint litt seint i tråden men bedre seint enn aldri.

har aldri hatt kviser etter jeg bytta ut all krem med 100% aloe-vera gel for noen år siden..

 

vask trynet med såpevann morgen og kveld og smør på aloevera (funker også meget bra som aftershave, da mange får barberingskviser...)

Lenke til kommentar
Det er da ganske lett å bli kvitt det problemet, alt du trenger er et kvasst barberblad og en høy smerteterskel.

smerte er ikke noe problem..

men å gjøre det gjør bare vondt verre..

eneste det gjør er å skifte farge fra kvitgul til sterk rød og gjøre sånn at den går senere vekk...

Lenke til kommentar
Jeg også hadde kviser i før, men så dro jeg til hudlegen og fikk Roaccutan.

Dette er en ganske dyr kur, den koster ca 40 000, men du kan få dekket det meste på trygdekontoret hvis du vil. Når du er ferdig med kuren, som varer i ca 5 måneder, så er du ferdig med kviser for alltid.

Nå er jeg fri for kviser.

 

Det finnes mange gode forslag her, men jeg tror Roaccutan er det som funker best, den tar ihvertfall vekk kvisene permanent.

Hjelp fra trygdekontoret for å fjerne KVISER!?!?

:nei: Hva er det skattepengene våre brukes til....

Lenke til kommentar
Mao kan det komme av voks? alla dax blå?

 

iiiiiiikk!

eller lilla og grønn? IIIK :p Men jeg har masse kviser rundt munn, jeg smører da fan meg ikke rundt munn med DAX!

Eller rød? :ohmy:

 

(Rød er en beste, forsåvidt. Har to bokser rød, og en blå liggende i skapet atm.)

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...