Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

pizzatryne guiden


FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det som hjelper sa han er å gå til apotek og få en krem, eller gå til legen og få resept på en krem. slike antibiotika kurer fuknka også

 

hva slags krem er det snakk om? (som er reseptfrie)

er det reseptfri du vil ha, så er det bare å gå på apoteket og spørre. det er ikke verre en det :wink:

Lenke til kommentar

Huff... en dag med gullerøtter... jeg føler meg så slapp... Jeg hallusinerer etter cola og... "cooolaaa... cooooooo" 4uker med gullerøtter til lunch, og ikke noe virkelig usunn mat uannsett.. best for gullerøttene at de funker... ellers skal jeg saksøke gullerotprodusent for 4uker med tapt cola :D

Lenke til kommentar

Seriøst en ting jeg MÅ tilføye...

 

Ferrero Rocher er DØNN Kvisefremkallende!

Det er litt dyrt å prøve, men hvis du en gang er i fint selskap der det ligger mange Ferrero Rocher fremme så prøv å spis en GOD del av dem.. (8+) og se deg selv i trynet dagene derpå.. sykt..

 

Ellers vil jeg jo si at Cannabis's råd bør leses og gjennomføres..

Lenke til kommentar

tetreolje funker bra,, ta litt på fingeren og påfør på kviseområdet.. eventuelt kan man blande litt tetreolje ut i vann hvis man føler det blir for sterkt! husk å vaske hendene etterpå!

 

tetreolje tørker ut kvisene.

 

personlig har jeg egentlig aldri hatt no problem med masse kviser.. uten om den spennende uke i månden.. :roll: så jeg er kanskje ikke rette person til å gi råd.. menmen..

 

pass også på å være rene på hendene før dere klemmer no gusje ut av huden.. skitne hender med masser av bakterier passer ikke inn! bedre å vaske hendene en gang for mye enn å få enda mer betennelse i huden.

ellerno.. :-)

Lenke til kommentar

Jeg har selv et problem med kviser. Gå til legen og få resept på et middel. Det tar sånn ti sekunder inne hos legen. Han bare ser på ansiktet, brystkassen, og ryggen din, og sier "mhmmm", taster inn noe på PC'en sin, og vipps! Du har fått en resept. juhu

 

Har selv prøv alt som er å få på apoteket, og min konklusjon er at ingenting virker noe særlig bra som ikke er på resept.

Lenke til kommentar

Jeg dro til en hudlege, jeg var veldig plaget av kviser, 4 månder senere var nesten alt borte.Nå:helt borte!!!!!!!

men jeg var hos 3 forskjellige hudleger, før en virklig ga meg sånn sterk medesin.

de 2 andre sa "ja ta den kremen, eller bruke disse tablettene(antibiotika), eller ikke spis ditten og datten", men han siste ga meg sånn tabletter, husker ikke hva de heter az.

 

Men jeg var ganske plaget da, så....

 

Når de forsvinner, så øker selvtillten til en person(fks meg) med ca 1000.

og man er ikke redd for å gjør de tingen, eller møte de personene, eller no sånt lenger.

 

Annbefaler til alle som er plaget, eller semi plaget til å dra til en hudlege.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...