Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

pizzatryne guiden


FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...
Gjest Gjest_JEA_*

Jeg har vært homeopat og hudlege. Disse sier at melkeprodukter, potetgull (og annet godteri), brus og annet svineri er hovedårsaken til store mengder med kviser. Det er også viktig å være i aktivitet. Søvn er også viktig.

 

Jeg fikk beskjed om å kjøpe tabletter på apoteket; (husker ikke hva de het(3 forskjellige), men den ene var sink og den andre var mot immunforsvaret. Den siste var direkte ment til kviser, og jeg må si at det virker. Kvisene har sluttet å poppe opp i trynet, på brystet og på ryggen (til en viss grad i alle fall), og det er en lettelse.

 

Kremer og hudprodukter som SebaMed og Basiron er også effektive produkter som er smertelindrende og forebyggende.

 

Men for all del, ta kontakt med en homeopat. De vet hva de prater om, og jeg er et levende bevis på at det funker:)

 

Til sist, må sant sies at sol er det beste for å tørke ut kvisene, og repparerer arr. Eller evt. en laseroprasjon, som da koster flere tusen kroner!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...