Gå til innhold

Prisantydning: X58, i7, SSD


Anbefalte innlegg

Hvor mye kan jeg få for dene PCen?

                                                            PRIS
                                                        NY~      NÅ~
Corsair XMS3 Vengeance DDR3 PC12800/1600MHz CL9 3x4GB   1000     500
Sapphire Radeon HD5850 HDMI DP 2xDVI 1GB                2000     500
Noctua NH-D14                                            600     300
Corsair Graphite 600T (Sort)                            1200     600
Asus Sabertooth X58                                     1600     800
Intel i7 950                                            2200     500
Corsair ssd F120 (ny, ubrukt)                           1200     400
Corsair TX750                                           1000     500
DVD rom                                                   -       -

Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB                   800     400
Seagate Barracuda ST2000DM001 64MB 2TB                   600     300
Seagate Barracuda ST1000DM003 64MB 1TB                   400     200


                                               TOTALT  11600    5000

Her er en liste med tilsvarende produkter http://www.prisjakt.no/list.php?l=76786

Endret av galskab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke stort mere en 3500-4500 kr er jeg redd.

 

Eneste som muligens har noe av verdi muligens strømforsyningen og kanskje kabinettet og cpu kjøleren.

Skjermkortet trekker nok ned prisen siden det er såpass gammelt, sandforce selv ny SSD er ikke mye verdt i dag siden det er så mange andre SSD disker til tusenlappen så den tror jeg blir vanskelig å få solgt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt at noen følger med, selv trodde jeg det var Asus SABERTOOTH X58 men ser nå at det er feil i prisguide informasjonen. Hvis det er tilfellet bør delene selges hver for seg, siden det kan nok lure enkelte å tro det er noe annet som passer sammen.

 

Ser også at Samsung 840 Pro Series MZ-7PD256 256GB står i prisguide siden, det er nok en SSD du kan få 1000 kr for om den er lite brukt. Så begynner å lure om prisguide listen er feil?

Lenke til kommentar

Utifra info som salg av en ferdig(fungerende) maskin? Jeg ville ikke gitt noe for en maskin der det er så åpenbare feil/mangler i produktinfo

 

Z87 hovedkort med 1366CPU?

Hehe! Skal være x58 selvfølgelig! Kortet ligger ike lenger på Prisjakt, så jeg la til et Sabertooth kort for å har et kort med tilsvarende pris.

Lenke til kommentar

Godt at noen følger med, selv trodde jeg det var Asus SABERTOOTH X58 men ser nå at det er feil i prisguide informasjonen. Hvis det er tilfellet bør delene selges hver for seg, siden det kan nok lure enkelte å tro det er noe annet som passer sammen.

 

Ser også at Samsung 840 Pro Series MZ-7PD256 256GB står i prisguide siden, det er nok en SSD du kan få 1000 kr for om den er lite brukt. Så begynner å lure om prisguide listen er feil?

Er X58, men det ligger ikke på prisjakt lenger. Samsungen er den jeg bruker og skal beholde, F120 er den jeg skal selge ;)

Lenke til kommentar

Gjør hva du vil, men de aller fleste tilfeller vil det vært mest tjent på selge samsung SSD disken, er du heldig kan du få en 1 lapp særlig om du bor i et sted der det er langt unna nærmeste elkjøp/lefdal/komplett picuppoint butikk.

 

Du kan kanskje håpe på en Apple bruker trenger en SSD disken vet at det er en del problemer med Samsung 840\830 SSD disker i enkelte mac maskiner, men tror det er lite sansynlig du får mere en 500 kr for en så liten kapasitet og sanforce kontroller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...