Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ble hentet fra ons


Anbefalte innlegg

I helga ble jeg med en dude hjem og var så vanvittig fyllesyk når jeg våkna, og alle jeg fikk tak i som kunne kjørt hadde fortsatt promille, så jeg var nødt å ringe pappa. Så han kom og henta meg, men jeg sa bare at jeg hadde vært på nach der med to av de han visste jeg var ute med - som jeg sa hadde tatt bussen en time tidligere (skulle i annen retning). Følte det var voldsomt kleint å bli henta fra en one night stand av pappa, så jeg har tenk tlitt på hvor vidt han gjennomskua det. Er det sannsynlig at han skjønte hva som egentlig foregikk??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er overhodet ikke åpen om slikt. Men altså, jeg sa jo at jeg hadde vært på nach der, og han henta meg litt borti veien, så han så ikke at jeg kom ut derfra osv (noe som kanskje styrket historien min om at en av dem jeg var med var igjen der inne fortsatt?), men ja, jeg registrerte dessverre ikke hvor vidt han så mistenksom ut da jeg var mer konsentrert på å komme hjem så jeg kunne spy. Men om han faktisk skjønte hva jeg hadde foretatt meg så er det dødskleint

Lenke til kommentar

I helga ble jeg med en dude hjem og var så vanvittig fyllesyk når jeg våkna, og alle jeg fikk tak i som kunne kjørt hadde fortsatt promille, så jeg var nødt å ringe pappa. Så han kom og henta meg, men jeg sa bare at jeg hadde vært på nach der med to av de han visste jeg var ute med - som jeg sa hadde tatt bussen en time tidligere (skulle i annen retning). Følte det var voldsomt kleint å bli henta fra en one night stand av pappa, så jeg har tenk tlitt på hvor vidt han gjennomskua det. Er det sannsynlig at han skjønte hva som egentlig foregikk??

Det er ikke umulig at han skjønte det.

 

På den andre siden så skal en ikke undervurdere foreldres evne til å se en annen vei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Foreldre vet gjerne mye mer enn du tror men ser mellom fingrene på mye av det. Umulig å si, men han skjønner nok hva som har skjedd, eller ar det er mulig at det har skjedd...

Jeg er enig med aklla her

Lenke til kommentar

Nja, du er neppe den eneste, men jeg tviler på at det er vanlig. Men så har jeg ikke et problem med å vandre en times tid for å komme meg hjem da.

 

Ble kjørt hjem fra en fest av faren til ei jeg hadde rota med rett før da. Det var litt spesielt (enda mer spesielt siden hun på det tidspunktet var, uh, 25 eller noe), men det sparte meg for en lengre hjemtur, så greit nok.

Lenke til kommentar

Hadde ikke noe cash på kortet og begynte å gå tom for strøm på telefonen, så noe måtte jeg jo gjøre... kunne ikke spasere heller. Men jeg kan ikke være den eneste som har blitt henta av pappa etter en one night stand?

Tror ikke det er det mest vanlige å bli henta av foreldrene sine.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

 

Hørt dette uttrykket?

Du skal ikke lære faren din å knulle...

Hørt dette uttrykket?

Sloots gonna sloot.

 

 

Nei og fortell gjerne hva det betyr....

Lenke til kommentar

Nja, du er neppe den eneste, men jeg tviler på at det er vanlig. Men så har jeg ikke et problem med å vandre en times tid for å komme meg hjem da.

 

Ble kjørt hjem fra en fest av faren til ei jeg hadde rota med rett før da. Det var litt spesielt (enda mer spesielt siden hun på det tidspunktet var, uh, 25 eller noe), men det sparte meg for en lengre hjemtur, så greit nok.

 

Jeg måtte ha gått 9,5 km da, og jeg hadde høye hæler i tillegg, så det var ikke aktuelt å gå nei...

 

En annen gang måtte han by the way hente meg når jeg flata batteriet på bilen, etter jeg hadde knullet en dude på en parkering ved et nedlagt senter. Jeg hadde ikke tauing inkludert i forsikringen så det ville kostet altfor mye å få Viking til å komme kun for å starte bilen, og når klokken var 02.30 om natta hadde jeg ingen andre muligheter enn å ringe han. Så han kom jo da, og der satt vi to i bilen (helt påkledd) med flatt batteri. Tror du han skjønte noe?..

Endret av pille
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...