Gå til innhold

Watch_Dogs... Er det virkelig så bra som vi vil ha det til?


Anbefalte innlegg

Online-delen til Watch_dogs (ps4 i alle fall) er ræv dårlig. Hakker og er umulig å spille.

Jeg hater når jeg driver å skal få purk etter meg så kommer det en idiot og skal hacke meg. Det er bare latterlig at man ikke kan ha en separat online-del slik som GTA har.

 

Spillet er uansett ikke spillbart når man har gjort kampanjen. Da er det ikke noenting å gjøre..

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant at omtrent alle som ikke liker spillet sammenligner med GTA. Dere skulle heller kjøpt GTA, og jeg kan ikke forstå hvorfor dere kijøpte Watch Dogs når det åpenbart ikke er i riktig genre for dere. Jeg kjøpte først og fremst Watch Dogs fordi jeg er fan av Splinter Cell og Assassin's Creed. Og jaggu, det er på mange måter som Splinter Cell: Conviction og Blacklist i en åpen by, men tidvis litt mer action-prega. Jeg fikk det jeg forventa av WD, noe som for så vidt har skjedd hver bidige gang jeg har kjøpt et spill. Det nytter ikke å se en trailer og dikte selv, man må sette seg inn i ting før man kjøper.

Endret av Dellers
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Selvfølgelig sammenligner men et sandkasse spillet med det som er det ledende spillet innenfor sjangeren? Om hvilken genre er det du snakker om WD ligger innenfor? Er det "drit kjedelig"? "Ikke ferdig utviklet"? "Mangel på funksjoner"? "Satt ned ytelsen"? "Lovet mer enn de klarte å holde"?

Jeg ser ikke på hvilken måte WD prøver å skille seg fra GTA så mye som du sier. GTA har bedre kjøring (ja, dette er faktisk viktig i et spill hvor man har så mye oppdrag med bil), grafikken til GTA på PS3 er NESTEN bedre enn Watch_dogs til PS4 (dette gir bare ingen mening. Det burde være store forskjeller) og mye små funksjoner som gjør spillet kjedelig etter vært. Gjentakende sideoppdrag, kjedelig og kort historie, bugs (Jeg har opplevd mer opplagte bugs på WD enn på andre konsoll spill. At jeg blir kastet under verdenen f.eks.), forferdelig hvordan internettspillingen foregår osv.

Det er en del som mangler, og ja, jeg sammenligner det med GTA ettersom begge sandkasse spill hvorav den ene er ledende.

 

For din informasjon, så elsket jeg også AC: BF, men at du i det hele tatt våger å dra ned AC i WD møkka sier for mye om deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om man først på død og liv absolutt skal sammenligne alle mulige "sandkassespill" så er jeg faktisk usikker på hva som var best av AC4 og WD. AC3 var helt genialt mens "Black Flag" bare var en blek og sliten kopi. Samme gjaldt også GTA4 vs. resten av serien. WD vil jeg si stiller ganske så likt med GTA4 og AC4.

Lenke til kommentar

Det eneste man får ut av denne tråden er vel at det er like mange meninger som det er mennesker, og at ingen sitter med fasiten.

 

Jeg har ett inntrykk av at veldig mange lot seg hypnotisere av hype-maskineriet rundt Watch Dogs og forventet en revolusjon og da skjønner jeg godt at folk er skuffet.

 

Selv har jeg lært for lenge siden lært å ignorere alt av hyping og oppblåsing av kommende spill, og hadde dermed ikke gjort meg opp noen annen mening om Watch Dogs enn at det virket som et interessant konsept, interessant nok til at jeg ville prøve det. Med det som utgangspunkt kjøpte jeg spillet og likte det veldig godt og har ikke hatt noe som helst problemer med det.

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Kan uansett anbefale folk som ønsker å bytte inn Watch_dogs til gamestop. Man får 340 kr for det. Personlig byttet jeg inn GTA v til ps3 og Watch_dogs til ps4 for last of us Remastered og endte opp med å få 2 kr tilbake

 

Edit: Kødda. Man får faktisk 350 kroner for det, og om man er medlem i den GameStop+ (det er gratis!!) så får man 410.55 for det. Er en veldig god deal i mine øyne. I alle fall en god grunn til å kjøpe ting fysisk fremfor digitalt enn så lenge :D

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...