Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline


Anbefalte innlegg

 

 

 

Ja, spilte nettopp et par runder og er ikke imponert i det heletatt. Føltes ut som nok et melke produkt fra DICE, full av bugs og dårlig ytelse.

 

Gleder meg til noen andre overtar Battlefield serien. DICE har tydlig kjørt seg tørr.

Er ytelsen dårlig? Selv om sli ikkje fungerer, så synes jeg det går veldig bra. Kanskje det kommer ann på drivere og hardware?

Ikke sånn "ytelse", men Server performace tenkte jeg.

Pluss masse rubberbanding, folk som går igjennom vegger/golv. Dårlig respons på våpen osv.

Rart, hva slags upload har du på linja di og spillte du på usa servere? :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Ja, spilte nettopp et par runder og er ikke imponert i det heletatt. Føltes ut som nok et melke produkt fra DICE, full av bugs og dårlig ytelse.

 

Gleder meg til noen andre overtar Battlefield serien. DICE har tydlig kjørt seg tørr.

Er ytelsen dårlig? Selv om sli ikkje fungerer, så synes jeg det går veldig bra. Kanskje det kommer ann på drivere og hardware?

Ikke sånn "ytelse", men Server performace tenkte jeg.

Pluss masse rubberbanding, folk som går igjennom vegger/golv. Dårlig respons på våpen osv.

Rart, hva slags upload har du på linja di og spillte du på usa servere? :p

 

 

Jævlig fanboy du skulle være, nekter å tro på noe negativt folk har å si om spillet.

 

Nei, spilte på EU server, med ca 15-20 i ping. Har bra linje takk. Ingenting av problemene jeg nevnte har noe med HW på min side å gjøre, klarer fint å gjøre BF4 på ultra.

 

3562918721.png

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

kan iallefall prøve å medbringe noen forslag. Har og prater nå og da med han som er programmør i Visceral og på bf hardline på steam. Han var forsåvidt enig i det jeg sa om at dem bør gjøre mer av ran enn å holde 'E' på en pengebunke.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

For en bedriten grafikk!!!!!!!!!!!

 

Edit: Gameplayet var også nokså kjedelig gitt..

helt enig! altså bf4 beta var samme some bf4 launch spiller, så blir ikke noe bedre ved launch heller..... og ja samme spillestil som bf4 nesten... bare foruten de største tanksene osv

 

For en bedriten grafikk!!!!!!!!!!!

Beta!!!

 

det at det er beta har ingenting å si, bf4 beta var helt likt som bf4 launch....bedriten dårlig grafikk, går tilbake til bf2 grafikk det der

Lenke til kommentar

 

For en bedriten grafikk!!!!!!!!!!!

 

Edit: Gameplayet var også nokså kjedelig gitt..

 

helt enig! altså bf4 beta var samme some bf4 launch spiller, så blir ikke noe bedre ved launch heller..... og ja samme spillestil som bf4 nesten... bare foruten de største tanksene osv

 

For en bedriten grafikk!!!!!!!!!!!

 

Beta!!!

det at det er beta har ingenting å si, bf4 beta var helt likt som bf4 launch....bedriten dårlig grafikk, går tilbake til bf2 grafikk det der

http://youtu.be/iO0oYeJ7LEs

Lenke til kommentar

Om man mener BF3/4 er sammenlignbar med BF2 grafikken har man klart noe feil med synet. veldig stor forskjell mellom 2-3 men ikke så stor forskjell fra 3-4. Har forøvrig ikke sett Hardline ennå. Det verste med BF3/4 grafikken var den bedritne "art-direction" som gjorde at fargevalget ble bestående av blasse bleke farger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...