Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nei, BC serien kan de holde til konsoller der den hører hjemme.

Koste meg gløgg ihjel på PC med BC 2, det står høyere enn BF3/4 på listen.

 

Har også tro på at Hardline blir en fornøyelig opplevelse, elsker konseptet med cops'n'robbers.

 

Konseptet cops vs robbers fungerte ikke i Betaen hvertfall, jeg merket ikke store forskjellen på om jeg var politi eller røver for du gjorde akkurat det samme. Robber: Stjel penger fra en bil, Cops: Stjel penger tilbake fra en bil. De kunne ha sett litt på Payday hvordan et cops vs robbers spill skal lages.

Lenke til kommentar

 

 

Nei, BC serien kan de holde til konsoller der den hører hjemme.

Koste meg gløgg ihjel på PC med BC 2, det står høyere enn BF3/4 på listen.

 

Har også tro på at Hardline blir en fornøyelig opplevelse, elsker konseptet med cops'n'robbers.

 

Konseptet cops vs robbers fungerte ikke i Betaen hvertfall, jeg merket ikke store forskjellen på om jeg var politi eller røver for du gjorde akkurat det samme. Robber: Stjel penger fra en bil, Cops: Stjel penger tilbake fra en bil. De kunne ha sett litt på Payday hvordan et cops vs robbers spill skal lages.

 

Selve illusjonen som grep om meg tror jeg, men det er alt for tidlig å dømme spillets 'identitet' før det er utgitt. For jeg ser hvor du vil, det kan godt minnes om et glorifisert Capture the flag, bare at det kan forflyttes til enhver tid.

 

Edit: Mente selvfølgelig at de ikke er i en hovedbase, og at det er flere plasseringer rundt om på kartet.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare de får balanserte maps er jeg egentlig fornøyd. Er ikke så veldig opptatt av at man skal ha noe avansert "stjele system" el. Jeg vil ha litt skikkelig god CQB! Forrige betaen funket greit nok men noen kjøretøy var med på å skape ubalanse samt at "spillflyten" gikk litt dårlig, men det er nok bare et teknisk problem.

Lenke til kommentar

Ser ut til at vi får en slags commander mode i Hardline også. Så vi får visst et nytt skyt dorrito spill :( Håper virkelig at det blir fjernet før release.

 

 

 

Det er jo bare å lav være å spille spillet, så slipper du alle probmemer :tease:

Da kan du jo bytte tilbake til ditt gamle nick også :green:

Lenke til kommentar

Er jo ingen ting galt med commander i teorien, bare den halvhjerta måten de bringte den tilbake i bf4.

 

Men ingen av spillene er ødelagt av den grunn. (ikke at jeg har prøvd hardline enda)

 

Er jo uansett bare nettbrett Kids som leker commander som regel har jeg inntrykk av.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Korrekt, litt vanskelig å omstille seg når man er vandt med helt andre ting, prøvd classic litt i bf4,virket kjekt, men var allerede lei spillet da, så det blir bare et par runder her og der en skjelden gang.

 

Men skal definitivt prøve hardline beta i alle fall, selv om jeg er veldig skeptisk til kjøp per dags dato.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...