Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield Hardline


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Synes det er veldig dumt at dem bruker Battlefield navnet for dette spillet, da det ikke har noe med battlefield å gjøre. Det er veldig kult konsept, men i praksis synes jeg dette rett og slett er en dårlig kopi av Payday.

Lenke til kommentar

Synes det er veldig dumt at dem bruker Battlefield navnet for dette spillet, da det ikke har noe med battlefield å gjøre. Det er veldig kult konsept, men i praksis synes jeg dette rett og slett er en dårlig kopi av Payday.

Enig. Det er et elendig utført konsept. "Yo bro lets rob the bank but dont forget to pack that javelin to deal with dem MRAPs" Det er jo bare battlefield i en by med politiskinn. Sure grappling hook og sånt er ganske tøft, men ellers er jeg ganske skuffet. Betaen kjedet meg rett og slett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror jeg skipper beta. Det er jo allikevel en lang beta-periode etter at spillet slippes også...

 

Definitivt. Det virker ikke særlig stabilt heller så..

Lenke til kommentar

Synes det er veldig dumt at dem bruker Battlefield navnet for dette spillet, da det ikke har noe med battlefield å gjøre. Det er veldig kult konsept, men i praksis synes jeg dette rett og slett er en dårlig kopi av Payday.

Synes heller ikke at Battlefield navnet hører hjemme her, men det er vel EA sin måte å gjøre det på for å få solgt spillet. Hadde vært litt kult om de hadde banker, butikker osv man skulle bryte seg inn i å ikke bare stå ved en bil å se $ tegn på skjermen. Skulle også vært som defuse i BF4 hvor du har et liv å thats it.

Lenke til kommentar

 

 

Tror jeg skipper beta. Det er jo allikevel en lang beta-periode etter at spillet slippes også...

Definitivt. Det virker ikke særlig stabilt heller så..

Hardline har vært særdeles stabilt hos meg. Ikkje server hickup engang.

 

Ikke vært noen problemer her heller. Var det ikke du som nevnte at det ikke var SLI støtte i betaen? Må jo være støtte siden jeg fikk over 120fps på Ultra settings i følge Fraps :blink: Må være noe muffens for jeg klarer ikke å få 120fps i hverken BF3 el BF4 med Ultra settings. Kanskje de ikke har aktivert muligheten for å endre grafikk settings, for jeg synes Ultra så rimelig døll ut.

Lenke til kommentar

Ble ikke særlig imponert over dette. Ser likt ut fra bilder, videoer og sånn, bare at følelsen av selve spillet er helt annerledes.

Blir nok å spille litt av og til på betaen før jeg går tilbake til 4. Selv opplevde jeg voldsom ujevn bildeflyt og generelt tungdrevet, selv om det er lavere settings og mindre spillere enn 4.

Lenke til kommentar

 

 

 

Tror jeg skipper beta. Det er jo allikevel en lang beta-periode etter at spillet slippes også...

Definitivt. Det virker ikke særlig stabilt heller så..

Hardline har vært særdeles stabilt hos meg. Ikkje server hickup engang.

 

Ikke vært noen problemer her heller. Var det ikke du som nevnte at det ikke var SLI støtte i betaen? Må jo være støtte siden jeg fikk over 120fps på Ultra settings i følge Fraps :blink: Må være noe muffens for jeg klarer ikke å få 120fps i hverken BF3 el BF4 med Ultra settings. Kanskje de ikke har aktivert muligheten for å endre grafikk settings, for jeg synes Ultra så rimelig døll ut.

 

Måtte ta mantle på for å ligge på (med vsync) på 60 med alt på ultra. Men sånn er nå det med en eldrende prosessor.

Så hva er tanken folkens? Skal dere pre-ordre og kjøpe hardline premium?

Lenke til kommentar

nei off spilte 4 timer tidligere ikveld, tragisk, dårligere grafikk enn bf4 er det også, det minner meg om bf 3,5 ... et sted mellom bf3 og bf4....dette politi og terrorist/tyv opplegget virker som en mini mod til et spill som allerede er her, kunne vært en DLC.

 

med tanke på at dette politi/tyv opplegget blir det litt mye når det er såppas "store" våpen på hvert lag, i form av biler med heavy gunner chopper med heavy gunners... nei jeg vet ikke helt as, falt ikke i min smak.

Lenke til kommentar

Ja, spilte nettopp et par runder og er ikke imponert i det heletatt. Føltes ut som nok et melke produkt fra DICE, full av bugs og dårlig ytelse.

 

Gleder meg til noen andre overtar Battlefield serien. DICE har tydlig kjørt seg tørr.

Er ytelsen dårlig? Selv om sli ikkje fungerer, så synes jeg det går veldig bra. Kanskje det kommer ann på drivere og hardware?
Lenke til kommentar

 

Ja, spilte nettopp et par runder og er ikke imponert i det heletatt. Føltes ut som nok et melke produkt fra DICE, full av bugs og dårlig ytelse.

 

Gleder meg til noen andre overtar Battlefield serien. DICE har tydlig kjørt seg tørr.

Er ytelsen dårlig? Selv om sli ikkje fungerer, så synes jeg det går veldig bra. Kanskje det kommer ann på drivere og hardware?

 

 

Ikke sånn "ytelse", men Server performace tenkte jeg.

Pluss masse rubberbanding, folk som går igjennom vegger/golv. Dårlig respons på våpen osv.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...