Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Her er vell 2 greie lagoppstilliger? :D

 

Virker dristig med Shaw som stopper :p

 

flytte blind ned som stopper da, mata inn på sentral mittbane og shaw på venstremittbane/venstre vingback :)

 

 

Tror ikke at Blind er noen habil spiller på FIFA, han mangler det meste og er neppe noe god verken i forsvaret eller på midtbanen.

 

 

Tror ikke jeg kommer til å spille med verken Blind eller Herrera. Sistnevnte er sikkert ålreit, men jeg pleier å ha Fellaini på banen.. og det er kun på grunn av av de defensive & offensive dødballene.

Lenke til kommentar

Bale skulle kanskje hatt mer enn +1 shooting sammenlignet med Hazard. Mye bedre fysikk, men det har liten betydning for overall som kantspillere. Handler mest om passing og dribbling. Se hvor god Schürrle er på 14, men fordi han har litt dårlig passing får han bare 80 overall. Samme overall som Pienaar, siden Pienaar har +4 passing og +1 dribbling. Men Schürrle er jo likevel en mye bedre spiller å spille med, pga pace og shooting (som EA ikke vektlegger noe særlig).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde å lese tilbake noen sider for å finne ut av om det er verdt å bruke penger på FIFA igjen men ser at en viss bruker forpester denne delen av forumet også så ikke mye relatert til spillet her.

 

Kan noen fortelle om det er skjedd noe revolusjonerende med spillet de siste årene? Har ikke spilt siden FIFA12...

 

Spiller du på PS3 så er det nok ikke så altfor mye som er nytt. Kanskje noen småting, men om du går over til PS4 eller X1 så får du ganske stor forskjell. Spillet kjennes nytt, og ting som blir gjort med keeperne til FIFA 15 er virkelig viktig!

Lenke til kommentar

Blir forbanna hvis Fifa 15 på PS4 har samme disconnect glitch som Fifa 14 på PS3... Hver gang jeg ledet en kamp, så kom det opp at jeg hadde mistet nettforbindelsen og derfor ikke fikk poengene for kampen. Når jeg tapte kampen så kunne jeg spille 90 minutt uten problem.

 

Når jeg ble disconnecta 7 kamper på rad ei natt, så solgte jeg Fifa 14 og PS3en i rent sinne..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig du har dårlig linje. Spiller du trådløst? Langt unna ruter? Har du høy ping og jitter på linja? Man faktorer som spiller inn, det er heller ingen bug. Men mer en for dårlig connection mellom deg og han du spiller mot.

 

Når det er sagt: folk som spiller online med dårlige linjer burde kastes ut fra eiffeltårnet.

Lenke til kommentar

Mulig du har dårlig linje. Spiller du trådløst? Langt unna ruter? Har du høy ping og jitter på linja? Man faktorer som spiller inn, det er heller ingen bug. Men mer en for dårlig connection mellom deg og han du spiller mot.

 

Når det er sagt: folk som spiller online med dårlige linjer burde kastes ut fra eiffeltårnet.

 

Kabel og 5 meter fra ruteren. God 40/10 linje med god ping og ingen problemer.

 

Dessuten vet jeg at det er mulig å finne ut av motstanderens IP ved å bruke Cain&Abel og deretter sende et DDos-angrep mot motstanderen slik at han mister internettforbindelsen. Jeg prøvde selv å laste opp Youtube-videoer hver gang jeg tapte slik at opp-linja mi ble belastet slik at tilkoblingen mellom oss forsvant. Jeg fikk ikke tap for kampen, men heller ikke vinn. Kunne prøve på nytt mot en annen motstander helt til jeg kom meg til 1. divisjon på FUT.

 

Så ja. Det er fullt mulig at disconnect glitchen blir heftig brukt. Tenk på det neste gang du leder en kamp og plutselig mister forbindelsen.

Lenke til kommentar

 

 

Prøvde å lese tilbake noen sider for å finne ut av om det er verdt å bruke penger på FIFA igjen men ser at en viss bruker forpester denne delen av forumet også så ikke mye relatert til spillet her.

 

Kan noen fortelle om det er skjedd noe revolusjonerende med spillet de siste årene? Har ikke spilt siden FIFA12...

Spiller du på PS3 så er det nok ikke så altfor mye som er nytt. Kanskje noen småting, men om du går over til PS4 eller X1 så får du ganske stor forskjell. Spillet kjennes nytt, og ting som blir gjort med keeperne til FIFA 15 er virkelig viktig!

Tviler på at jeg kommer til å oppgradere til ps4, føler ikke det er verdt det foreløpig.

 

Hva gjøres med keeperne?

Lenke til kommentar

 

Mulig du har dårlig linje. Spiller du trådløst? Langt unna ruter? Har du høy ping og jitter på linja? Man faktorer som spiller inn, det er heller ingen bug. Men mer en for dårlig connection mellom deg og han du spiller mot.

 

Når det er sagt: folk som spiller online med dårlige linjer burde kastes ut fra eiffeltårnet.

 

Kabel og 5 meter fra ruteren. God 40/10 linje med god ping og ingen problemer.

 

Dessuten vet jeg at det er mulig å finne ut av motstanderens IP ved å bruke Cain&Abel og deretter sende et DDos-angrep mot motstanderen slik at han mister internettforbindelsen. Jeg prøvde selv å laste opp Youtube-videoer hver gang jeg tapte slik at opp-linja mi ble belastet slik at tilkoblingen mellom oss forsvant. Jeg fikk ikke tap for kampen, men heller ikke vinn. Kunne prøve på nytt mot en annen motstander helt til jeg kom meg til 1. divisjon på FUT.

 

Så ja. Det er fullt mulig at disconnect glitchen blir heftig brukt. Tenk på det neste gang du leder en kamp og plutselig mister forbindelsen.

 

 

Ja, men se hva du skriver. Du snakker om DDoS angrep. Det er ikke en glitch som skyldes av EA. Det skyldes at hele nettet ditt bryter ned. Om det er en glitch, så må du gi skylden til Telenor, GET, CD eller hvem du har som internettleverandør.

 

Sånn jeg forstår deg så ønsker du da at folk som leder skal få seieren. Du er også klar over at dette vil bli missbrukt til det uendelige?

 

I tillegg, ikke vær så naiv å tro at alle er klar over eller gidder å holde på slikt for å vinne kamper. Selv om du har en god linje kan du spille mot en fra USA med elendig linje. At kontakten da brytes er ikke unaturlig, ei er det EA sin skyld.

Lenke til kommentar

kjøpte ps4 nå nettopp så da blir det fifa 15 når det omsider kommer ut, håper demoen er der snart :p

 

forøvrig håper de gjør slik som på cs go når det kommer til folk som disconnecter og banner de for en så og så lang tid. bare igår når jeg spilte fifa 13 fikk jeg 3 disconnects, han ene var en lagfest kamp som bare det hvor det sto 2-1 til han frem til 85 minutt og så skyter jeg ballen forbi keeper og så disconnectet han slik at jeg ikke fikk 2-2, men heldigvis så ble kampen annulert(selv om jeg brukte kontrakter på det..) men skikkelig douche move. etter det knuste jeg to stk som også bare disconnecta rimelig fort men disse ble heldigvis stående :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...