Gå til innhold

Lar deg endelig se hendene dine i Oculus Rift-verdenen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

 

Dette er vell gratis for de som allerede har kjøpt oculus rift? vist ikke er det bare idiotisk...

Hvorfor i all verden skulle dette produktet være gratis?

Fordi jeg betalte svin for oculus rift mens det var i beta og så kommer dette i ettertid. Betalte 2000 kroner pluss flere hundre kroner i frakt, det er et selvfølge at vi som svidde av penger på or skal ha dette gratis...

VR teknologi sånn som den er i dag er nok ikke noe for meg, men dette er fremdeles ganske kult. Det beste er at jeg ikke er 25 engang. Føler meg trygg på at jeg kommer til å få oppleve ganske bra VR før jeg går i pennalet.

Det samme har jeg og tenkt Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

oculus var et BETA product. i utgangpunktet mens for utviklere. Det var ikke noe som var myntet på anmene brukere ennå.

Oculus betaen sugde ihverttfall, jeg kjøpte det for 1 år siden og det var helt for jævlig. Var som å se igjennom en gammel kikkert...

 

Dette produktet burde vært en kompenasjon for de som svidde av penger på betaen...

Lenke til kommentar

 

oculus var et BETA product. i utgangpunktet mens for utviklere. Det var ikke noe som var myntet på anmene brukere ennå.

Oculus betaen sugde ihverttfall, jeg kjøpte det for 1 år siden og det var helt for jævlig. Var som å se igjennom en gammel kikkert...

 

Dette produktet burde vært en kompenasjon for de som svidde av penger på betaen...

 

1. Du har tydeligvis ikke forstått hva du har kjøpt.

2. Dette har ikke noe med Oculus å gjøre, bortsett fra at produktet er kompatibelt med Oculus. Dette selskapet skylder deg ingenting og heller ikke Oculus, som solgte deg et dev kit.

Endret av Uderzo
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Dette er vell gratis for de som allerede har kjøpt oculus rift? vist ikke er det bare idiotisk...

Fordi jeg betalte svin for oculus rift mens det var i beta og så kommer dette i ettertid. Betale 2000 kroner pluss flere hundre kroner i frakt, det er et selvfølge at vi som svidde av penger på or skal ha dette gratis...

 

Du er klar over at dette er to vidt forskjellige produkter og det er to forskjellige selskaper som lager dette? Du eier muligens en stasjonær pc, man kan ikke forvente at Eizo (eller en annen skjermprodusent) skal gi deg gratis Logitech mus / tastatur fordi skjermen du kjøpte fra Eizo var dyr? Det gir ingen mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

oculus var et BETA product. i utgangpunktet mens for utviklere. Det var ikke noe som var myntet på anmene brukere ennå.

Oculus betaen sugde ihverttfall, jeg kjøpte det for 1 år siden og det var helt for jævlig. Var som å se igjennom en gammel kikkert...

 

Dette produktet burde vært en kompenasjon for de som svidde av penger på betaen...

 

1. Du har tydeligvis ikke forstått hva du har kjøpt.

2. Dette har ikke noe med Oculus å gjøre, bortsett fra at produktet er kompatibelt med Oculus. Dette selskapet skylder deg ingenting og heller ikke Oculus, som solgte deg et dev kit.

 

Er jeg virkelig på bærtur?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

oculus var et BETA product. i utgangpunktet mens for utviklere. Det var ikke noe som var myntet på anmene brukere ennå.

Oculus betaen sugde ihverttfall, jeg kjøpte det for 1 år siden og det var helt for jævlig. Var som å se igjennom en gammel kikkert...

 

Dette produktet burde vært en kompenasjon for de som svidde av penger på betaen...

1. Du har tydeligvis ikke forstått hva du har kjøpt.

2. Dette har ikke noe med Oculus å gjøre, bortsett fra at produktet er kompatibelt med Oculus. Dette selskapet skylder deg ingenting og heller ikke Oculus, som solgte deg et dev kit.

Er jeg virkelig på bærtur?

Ja du er virkelig på bærtur,

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

oculus var et BETA product. i utgangpunktet mens for utviklere. Det var ikke noe som var myntet på anmene brukere ennå.

Oculus betaen sugde ihverttfall, jeg kjøpte det for 1 år siden og det var helt for jævlig. Var som å se igjennom en gammel kikkert...

 

Dette produktet burde vært en kompenasjon for de som svidde av penger på betaen...

1. Du har tydeligvis ikke forstått hva du har kjøpt.

2. Dette har ikke noe med Oculus å gjøre, bortsett fra at produktet er kompatibelt med Oculus. Dette selskapet skylder deg ingenting og heller ikke Oculus, som solgte deg et dev kit.

Er jeg virkelig på bærtur?

ja

Lenke til kommentar

Jeg er ihvertfal glad jeg kjøpte oculus før facebook fikk klørna sine i dem

 

Fordi da kan du ha et par utdaterte VR briller som ikke vil fungere på noe annet enn de demoene som er sluppet til nå?(som også vil miste støtten, så fort DK2 slippes)

 

Du var nok en av de som hørte "VR" og kastet deg på toget, uten å helt vite hva du kjøpte. Du forventet et produkt med butikk kvalitet, men fikk et uferdig produkt laget for utviklere som skal lage innhold til VR. At du forventer dette produktet som kompensasjon for de "dårlige vr brillene" du blindt kjøpte for over 1 år siden, sier bare at du må sette deg bittelitt mer inn i hva du kjøper.

DK1 var først og fremst for utviklere som skal lage innhold og til nød for VR entustiaster som var klar over hva de kjøpte. Dette sa Oculus klart ifra om i kickstarter videoen og så å si samtlige interjuver under kickstarteren. Hvis du syntes 2000 kr var mye penger for VR briller, burde du kanskje holde deg unna hele greia.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg er ihvertfal glad jeg kjøpte oculus før facebook fikk klørna sine i dem

Fordi da kan du ha et par utdaterte VR briller som ikke vil fungere på noe annet enn de demoene som er sluppet til nå?(som også vil miste støtten, så fort DK2 slippes)

 

Du var nok en av de som hørte "VR" og kastet deg på toget, uten å helt vite hva du kjøpte. Du forventet et produkt med butikk kvalitet, men fikk et uferdig produkt laget for utviklere som skal lage innhold til VR. At du forventer dette produktet som kompensasjon for de "dårlige vr brillene" du blindt kjøpte for over 1 år siden, sier bare at du må sette deg bittelitt mer inn i hva du kjøper.

DK1 var først og fremst for utviklere som skal lage innhold og til nød for VR entustiaster som var klar over hva de kjøpte. Dette sa Oculus klart ifra om i kickstarter videoen og så å si samtlige interjuver under kickstarteren. Hvis du syntes 2000 kr var mye penger for VR briller, burde du kanskje holde deg unna hele greia.

Fordi da har den ikke noe med facern å gjøre. alt facebook tar borti og rører blir ødelagt, det første facebook gjorde var å kanselere minecraft til oculus rift. For noen jævler... Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...