Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!


  

158 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Dette gjelder da ikke alle men er flerspiller har hatt problemet

Jaggu ikke godt å forstå hva du skriver!

 

Unødvendig å påpeke åpenbare auto correct-feil, for andre gang i samme tråd, uten å bidra til tråden i det hele tatt. Rapportert.

 

At brukere slenger ut innlegg som er helt uforståelige på grunn av slurv, gjentatte ganger, er altså helt OK for deg, men når noen påpeker at det er uforståelig, så rapporterer du det? Bakvendt, spør du meg. Det skulle bare mangle at man tok en kikk på innlegget sitt før man poster, eller i det minste tar en aldri så liten korrektur rett etterpå.

 

Kan ikke si meg mer enig.

Det skrives og slurves alt for mye i mange innlegg.

Noen er helt uforståelige.

 

Dette er noe moderatorene får ta stilling til. Jeg kommer ikke til å diskutere dette i denne tråden.

Lenke til kommentar

Ja, har tatt bare en dag på de siste ordrene mine fra NetOnNet.

Bor i Østfold, så det har jo litt å si hvor du bor.. ;)

Når du sporer din forsendelse, får du da fram at de har mottatt varen på posten eller følgende melding: Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding ?

Endret av Bengt50
Lenke til kommentar

Glenn: bestilte du med ekspress frakt?

Sendte inn Z2 i bytte med G3, men kan se slik ut ja.

 

Men ekspressfrakten gjelder kun hvor fort de blir sendt fra lageret til NetOnNet, i posten går det like raskt (eller sakte) uavhengig om man har ekspressfrakt eller ei. Servicepakke er servicepakke. :)

Lenke til kommentar

 

Skal bli morro og teste g3 mot oppo find 7,som jeg venter i posten..

Har jo vært en del sol i det siste ;-) ser at flere tester kommenterer at lysstyrken på skjermen ikke er blant de høyeste. Har du hatt noe problemer med å se skjermen utendørs? ;)

 

Tror ikke jeg har hatt noen mobil som er bedre i sollys enn G3. Kanskje Lumia 930.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...