Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!


  

158 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?



Anbefalte innlegg

Hvordan trådløse lader kjøpte du? den hvite som står er til g3(LG wcd-100), eller den sorte platen som er med "universal" (LG wcp-300)?

Har bestilt min g3 nå. bare og vente i spenning :)

 

Hvordan deksel bruker du? Jeg lurte på sånn vanlig lærveske opplegg, eller den med sirkelen på toppen framme. Det som er minus med det er att skjermen blir litt mer utsatt :/

kjøpte telefonen på netonnet og da fulgte orginale g3 laderen med:) kjekt med trådløs. Har bestilt quick circle men er lenge til den kommer så kjøper den på jobben når vi får de:) Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvordan trådløse lader kjøpte du? den hvite som står er til g3(LG wcd-100), eller den sorte platen som er med "universal" (LG wcp-300)?

Har bestilt min g3 nå. bare og vente i spenning :)

 

Hvordan deksel bruker du? Jeg lurte på sånn vanlig lærveske opplegg, eller den med sirkelen på toppen framme. Det som er minus med det er att skjermen blir litt mer utsatt :/

kjøpte telefonen på befinner og da fulgte orginale g3 laderen med:) kjekt med trådløs. Har bestilt quick circle men er lenge til den kommer så kjøper den på jobben når vi får de:)

 

 

Kjøpte telefonen på befinner...?

Lenke til kommentar

Har fått min Oppo Find 7 i dag levert på dør,og må si førsteintrykket på den ligger hakket over Lg g3,når det gjelder kvalitetsfølelese.Synes faktisk G3 kan virke litt billig plast i forhold til Oppoen som er en meget vellbygd tlf.

Hei Morten

 

Har du fått prøvd ut Oppo Find 7 kontra G3,hvordan er lyd, skjerm, kamera og ikke minst talekvalitet og styrke på nettverk både mobilt og Wi- Fi

Lenke til kommentar

Har hatt G3'en min i en stund nå, og førsteinntrykket er litt splittet.

 

Den lader himla kjapt, det er bra, men samtidig sluker den så mye strøm når den er i bruk, at jeg nesten konstant må ha på skermsparer. Bruker jeg telefonen i kanskje 10 minutter, blir den overopphetet, og høytalerene er ofte litt skurrete.

 

Ellers er det en sykt digg mobil, ser helt fantastisk ut, gleder meg til jeg får trådløs lader og quick circle. Kameraet er også veldig digg. Men jeg vil likevel si at 10/10 på amobil var litt i overkant for telefonen.

Lenke til kommentar

Har hatt G3'en min i en stund nå, og førsteinntrykket er litt splittet.

 

Den lader himla kjapt, det er bra, men samtidig sluker den så mye strøm når den er i bruk, at jeg nesten konstant må ha på skermsparer. Bruker jeg telefonen i kanskje 10 minutter, blir den overopphetet, og høytalerene er ofte litt skurrete.

 

Ellers er det en sykt digg mobil, ser helt fantastisk ut, gleder meg til jeg får trådløs lader og quick circle. Kameraet er også veldig digg. Men jeg vil likevel si at 10/10 på amobil var litt i overkant for telefonen.

Virker som du har ett mandagseksemplar ala den dinside testet. Min har ikke problemer med overoppheting og synes batteriet er bra.

 

Nå 62%

Standby: 25t 34m

skjerm på: 52 min

tale:2timer 24 min

 

+wifi, google now, sync osv.

Endret av maldonhavsalt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sliter med den trådløse laderen. Telefonen "våkner" opp hele tiden når den står og lader. Den lager da den "pling pling" lyden og skjermen skrur seg på. Må være at den ikke får ordentlig kontakt. Noen andre som har det samme problemet? Har prøvd å ta dekselet av og på igjen og flytte den litt på ladedokken, men det hjelper ikke. Sånn som det er nå, så er den laderen ubrukelig for meg. Det er den orginale stående LG laderen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...