Gå til innhold

31.mai - Verdens Røykfrie dag...Hehe!


Anbefalte innlegg

Akkurat nå så har jeg ikke motivasjon nok til å slutte med nikotin. Har gått over til snus på daglig basis, men må ha røyken min på fest. Legen var jævlig fornøyd med at jeg gikk over til snus da. Det er så mye mindre skadelig enn røyk. Ikke at det er optimalt da, men det er bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå så har jeg ikke motivasjon nok til å slutte med nikotin. Har gått over til snus på daglig basis, men må ha røyken min på fest. Legen var jævlig fornøyd med at jeg gikk over til snus da. Det er så mye mindre skadelig enn røyk. Ikke at det er optimalt da, men det er bedre enn ingenting.

Jeg snuser jeg og, men liker røyk bedre! Snus blir bare når jeg ikke kan røyke! Ikke mer enn en halv boks om dagen!0

Lenke til kommentar

 

Akkurat nå så har jeg ikke motivasjon nok til å slutte med nikotin. Har gått over til snus på daglig basis, men må ha røyken min på fest. Legen var jævlig fornøyd med at jeg gikk over til snus da. Det er så mye mindre skadelig enn røyk. Ikke at det er optimalt da, men det er bedre enn ingenting.

Jeg snuser jeg og, men liker røyk bedre! Snus blir bare når jeg ikke kan røyke! Ikke mer enn en halv boks om dagen!0

 

 

Hvordan finansierer du vanene dine?

Lenke til kommentar

"Ikke mer"? Det var jo ganske mye spør du meg.

Med "ikke mer" mente jeg max en halv boks om dagen da... Det er ikke alltid jeg snuser så mye heller! Det spørs hvor jeg er! Er jeg steder jeg ikke får røyka, går det jo mer snus! Snuser alltid i skoletimene og på busse og sånn, men nesten aldri hjemme!

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan finansierer du vanene dine?

 

Har en snill pappa! :-) Han handler i Sverige hver 14. dag, så da får jeg en kartong Prince og en 5 pk tobakk! Når det er tomt må jeg kjøpe selv, men det blir ikke så mange pakker i måneden! Snus får jeg som regel av typen! :-)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg røyka 85 røyk i går! Bare fordi det var 31.mai! :-D

Stakkars dine omgivelser, du må stinke noe så inn i h****** idag! Merker faktisk stanken gjennom innlegget ditt!

 

:green:

Røyker ikke så mye til vanlig da! Bare til ære for "verdens røykfrie dag"...! :-P Men uansett plager det meg ikke å lukte røyk!

Lenke til kommentar

Bare røyk du Fluffygirl! :-) Jenter som røyker er sexy! Jeg elsker jenter som røyker, og har aldri datet en ikkerøykende jente! Keep on the good work!

Takk for det! Godt å høre at ikke alle hater oss røykere! Typen min sier også at han syns det er sexy at jeg røyker! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...