Gå til innhold

Sony E3 2014 Pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror Microsoft kommer til å ha flere/mer spennende spill enn Sony i år, faktisk. Men det er nå vanskelig å si enda, men jeg spår Microsoft som årets vinner. Om jeg har rett gjenstår å se.

Pffft, den teorien kan gå og legge seg. Klart Nintendo vinner. Er bare å annonsere neste Zelda eller en remake av MM så er det uslåelig. :p

 

Uansett. Jeg synes E3 som helhet er det viktigste. Håper vi får se så mye snadder fra alle kanter at å diskutere hvem som leverte den beste (eventuelt den minst ille) E3 blir unødvendig. ;)

Lenke til kommentar

Vi alle vet at de er Sony (PS4) som kommer til å "vinne" årets E3 :)

 

MS kommer nok til igjen å vise en haug med Kinect muligheter og spill..

Og fortelle hvor KRAFTIG maskinen vil være uten Kinect :D

Ganske vittig egentlig.. Må begynne å selge Xbone uten Kinect.. Når 90% av det de viste på E3 ifjor var Kinect.

Err... Fulgte du ikke med på E3 ifjor? Eller har du bestemt deg for å lage din egen versjon av det som skjedde der?

 

MS viste ikke frem et eneste kinect-spill i løpet av fjorårets pressekonferanse. Kinect Sports Rivals var faktisk det eneste kinectspillet de annonserte i fjor, og det ble gjort utenfor selve pressekonferansen.

 

 

Kan ikke bli verre en fjoraaret hvertfall. Viser jo bare at jeg hadde rett i min karakter sist da infamous 2 *lol* er det som regnes som det store paa ps4 pdd... Saa pressekonferansen maa jo bli bedre.

Sony fikk E3-seieren servert på et sølvfat mtp Microsoft's DRM-tull. Det var ikke nødvendig for dem å pøse på med store annonseringer. Jeg forventer mer fra Sony i år.

 

Project Beast er god start.

 

Endret av Leflus
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Kan ikke bli verre en fjoraaret hvertfall. Viser jo bare at jeg hadde rett i min karakter sist da infamous 2 *lol* er det som regnes som det store paa ps4 pdd... Saa pressekonferansen maa jo bli bedre.

Wow, du har et skikkelig langt år hvis InFamous 2 kom i fjor for deg. :p

Tror han mente selve e3 messen og ikke spillet :) når det er sagt så synes jeg personlig at Infamous 2 er dritfett, men såklart det er på ps3 og Infamous Second son er på PS 4 :p

Lenke til kommentar

 

Kan ikke bli verre en fjoraaret hvertfall. Viser jo bare at jeg hadde rett i min karakter sist da infamous 2 *lol* er det som regnes som det store paa ps4 pdd... Saa pressekonferansen maa jo bli bedre.

Sony fikk E3-seieren servert på et sølvfat mtp Microsoft's DRM-tull. Det var ikke nødvendig for dem å pøse på med store annonseringer. Jeg forventer mer fra Sony i år.

 

Project Beast er god start.

 

 

Ja, folk blir jo livredde med engang de hører spill har DRM... Hvordan kan man egentlig si Sony seiret når man ser på spillene til PS4 pdd, når det virker å være en unison enighet blant playstation-brukerne at det siste året har vært det verste/kjedeliste året som Playstation bruker? XO fikk hvertfall brukende spill som den forrige konferansen viste, og man har kunnet glede seg allerede fra første stund med XO.

 

Jeg forventer også langt mer av Sony i år, og de må virkelig annonsere noen store eksklusiver.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Kan ikke bli verre en fjoraaret hvertfall. Viser jo bare at jeg hadde rett i min karakter sist da infamous 2 *lol* er det som regnes som det store paa ps4 pdd... Saa pressekonferansen maa jo bli bedre.

Sony fikk E3-seieren servert på et sølvfat mtp Microsoft's DRM-tull. Det var ikke nødvendig for dem å pøse på med store annonseringer. Jeg forventer mer fra Sony i år.

 

Project Beast er god start.

 

Ja, folk blir jo livredde med engang de hører spill har DRM... Hvordan kan man egentlig si Sony seiret når man ser på spillene til PS4 pdd, når det virker å være en unison enighet blant playstation-brukerne at det siste året har vært det verste/kjedeliste året som Playstation bruker? XO fikk hvertfall brukende spill som den forrige konferansen viste, og man har kunnet glede seg allerede fra første stund med XO.

 

Jeg forventer også langt mer av Sony i år, og de må virkelig annonsere noen store eksklusiver.

Hva legger du i brukende spill? Gode anmeldelser eller personlig preferanse? Jeg har kost meg med mange spill som anmelderene har gitt 6-7ere feks.

 

Grunnen til at Sony har "seiret" er jo flere solgte ps4 enn Xbo, hva spill angår så er det heller skralt ift eksklusiver, da hjelper det med gode multiplats :)

Lenke til kommentar

Synes både PS4 og XBO har hatt en ekstrem bra lineup fra lansering til nå jeg. Store solide titler og spesielt PS4 har imponert med endel knallbra Indie spill.

 

Hvem som "vinner" i år er ikke godt å si. Men jeg har en tommel på Sony da det virker som utviklere generelt støtter den mye mer en XBO. Men når alt kommer til alt så er det vi som vinner med masse spennende spill på begge plattformene.

 

Jeg håper vi får sett mye mer av Project Morpheus. VR blir det store i tiden fremover og det vet Sony. Kanskje vi kan få et offisielt navn og en forventet lansering dato engang i 2015? Oculus Rift og andre konkurrenter kommer nok nesten garantert ut til neste år...er vi heldige så kanskje i slutten av året. (ikke Project Morpheus)

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes både PS4 og XBO har hatt en ekstrem bra lineup fra lansering til nå jeg. Store solide titler og spesielt PS4 har imponert med endel knallbra Indie spill.

 

Hvem som "vinner" i år er ikke godt å si. Men jeg har en tommel på Sony da det virker som utviklere generelt støtter den mye mer en XBO. Men når alt kommer til alt så er det vi som vinner med masse spennende spill på begge plattformene.

 

Jeg håper vi får sett mye mer av Project Morpheus. VR blir det store i tiden fremover og det vet Sony. Kanskje vi kan få et offisielt navn og en forventet lansering dato engang i 2015? Oculus Rift og andre konkurrenter kommer nok nesten garantert ut til neste år...er vi heldige så kanskje i slutten av året. (ikke Project Morpheus)

Mange kjekke indiespill, mercenary kings feks er dritfett og får meg til å smile hver gang jeg starter det :D

 

Håper på mer av morpheus jeg og, tror VR virkelig kan slå an nå/denne gangen :)

Lenke til kommentar

Jeg håper vi får sett mye mer av Project Morpheus. VR blir det store i tiden fremover og det vet Sony. Kanskje vi kan få et offisielt navn og en forventet lansering dato engang i 2015? Oculus Rift og andre konkurrenter kommer nok nesten garantert ut til neste år...er vi heldige så kanskje i slutten av året. (ikke Project Morpheus)

Vet du, jeg liker faktisk navnet Morpheus, så håper nesten de beholder det. ^_^ Og Morpheus ser jo ca like "ferdig" ut som de andre, så er vel ikke utenkelig at den også kan komme mot slutten av året?

 

Edit: Under et døgn til det fyres i gang nå. :D

Endret av Rider of Reason
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...