Gå til innhold

Watch Dogs PC tråden


Anbefalte innlegg

 

Jeg prøvde ut modden som ble nevnt i denne artikkelen.

Men noe jeg ikke forstår er hvorfor i alle dager har han lagt til bloom eller motion blur. Bygning eller biler som bare står noen par meter foran meg blir jo helt jævlig å se på.

Jeg vil ha et krystallklart spill ikke noe som får hode mitt til å vri seg i smerte.

 

Angrer så bittert på at jeg kjøpte dette spillet!!

 

Jeg må faen meg begynne å være mer kritisk istedenfor så jævla naiv til nye og gamle titler.

 

 

Det var vel for å få det så likt E3-demoen som mulig. Og du mener vel bokeh depth of field, og ikke motion blur?

 

Ja, var det jeg mente, depth of field. Men leste noen kommentarer på andre forumer om at han skulle sette inn en mulighet til å slå den av. Var andre som også hadde reagert negativt på den "funksjonen".

 

 

 

 

TB sier at han ikke merket noe forskjell og at spillet går like dårlig som før han prøvde modden. Jeg hadde samme opplevelsen.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ha investert i en monster maskin :) Hos meg (GTX 780) så daler det lett ned i 30 fps om alt er maxa. Blir nok bra med en patch da, sto at PC patchen var ventet å være på plass de nærmeste par dagene.

 

Om PC Patch`n: http://www.pcgamer.com/2014/06/19/watch-dogs-patch-due-in-the-coming-days-brings-performance-improvements/

 

Nope, min er på papiret litt tregere enn din(tregere CPU) men ellers lik, (kan hende jeg har en "bedre" versjon av 780 enn deg, ellers har jeg ingen grunn for at det skal gå bedre enn din, annet enn at min pc tilfeldigvis liker spillet bedre enn din. Har selv opplevd folk med ca. samme oppsett som meg takler et spill bedre enn mitt oppsett.

Lenke til kommentar

 

 

Du må ha investert i en monster maskin :) Hos meg (GTX 780) så daler det lett ned i 30 fps om alt er maxa. Blir nok bra med en patch da, sto at PC patchen var ventet å være på plass de nærmeste par dagene.

 

Om PC Patch`n: http://www.pcgamer.com/2014/06/19/watch-dogs-patch-due-in-the-coming-days-brings-performance-improvements/

Nope, min er på papiret litt tregere enn din(tregere CPU) men ellers lik, (kan hende jeg har en "bedre" versjon av 780 enn deg, ellers har jeg ingen grunn for at det skal gå bedre enn din, annet enn at min pc tilfeldigvis liker spillet bedre enn din. Har selv opplevd folk med ca. samme oppsett som meg takler et spill bedre enn mitt oppsett.

Watch dogs er eneste spillet bortsett fra dayz jeg ikke ligger på konstant 60 på.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Sverger til AMD CPU og NVIDA GPU i alle spill. Selv om AMD har dårlig single thread performance, Man merker ikke mye av det siden spillene som er en eller dobbel kjernet er over ti år gammle. hehe

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

 

Snakker om å gå baklengs inn i framtiden. Syntes de burde skjønne at PC spillere som har investert 15 000,- regner med og forventer ett bedre resultat enn hva konsollkidsa får med en sak til 4000,-

 

Med forbehold om at dette er sant (er vel en uoffisiell kilde dette), så er Ubisoft er helt klart på ville veier. Det går vel til syvende og sist bare ut over dem selv.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Anbefaler alle med PC versjonen å gidde og gjøre jobben til Ubisoft ved å legge inn både TheWorse modden og SweetFX. Plutselig ser det ut som på E3 2012 og sannsynligvis det peneste jeg har sett av open world spill hittil. Og det uten noe nevneverdig FPS drop!

 

Link til TheWorse mod: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=838538

 

Link til SweetFX (win 7 og 8.1): https://www.youtube.com/watch?v=ZHGd1wwyILI

 

Har testet og de funker veldig fint sammen. Kan allikevel være en idè å skru av bloom effekten i SweetFX da det ble litt mye av det gode.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefaler alle med PC versjonen å gidde og gjøre jobben til Ubisoft ved å legge inn både TheWorse modden og SweetFX. Plutselig ser det ut som på E3 2012 og sannsynligvis det peneste jeg har sett av open world spill hittil. Og det uten noe nevneverdig FPS drop!

 

Link til TheWorse mod: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=838538

 

Er imponert over den modden, den fiksa jo det jævla problemet som jeg hadde med at bildet bare lagget hele tiden! Nå er faktisk spillet mulig å spille!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sliter med stuttering på Watch dogs når eg kjører bil og motorsykkel. FPS detter med 20+.

Har også prøvd The Worse Mod. Samme problem. Også om eg har settings på Low.

Bruker nyeste driver og alt.

 

Nokon forslag? Takk :)

 

Tviler på at det finnes noen løsning for det, har vært slik for meg og mange andre siden release.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sliter med stuttering på Watch dogs når eg kjører bil og motorsykkel. FPS detter med 20+.

Har også prøvd The Worse Mod. Samme problem. Også om eg har settings på Low.

Bruker nyeste driver og alt.

 

Nokon forslag? Takk :)

 

For meg hjalp det å justere på Tekstur + ha installert The Worse mod.

 

Har dog ikke spilt spillet ferdig, da jeg ikke gadd å røre det noe særlig etter release.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...