Gå til innhold

Amatørfotball - HJELP


Nurken

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi er en 6-7 gutter i alderen 20 - 21 år som liker å spille fotball!

Vi deler en visjon om at alle gutta kan spille på samme lag, men det er vanskelig..

Vi har tidligere vært i kontakt med NFF angående å stifte vår egen fotballklubb, såfremt vi kunne skaffe
12 - 15 medlemmer (og fylle ut 1000 forskjellige skjemaer). Etter litt fram og tilbake har vi oppdaget at vi kommer til å slite veldig med å drifte denne klubben. Vi har dessverre ikke midlene til å drive et lag

.

Da jeg var yngre (5-6 år siden) fantes det en liga for lag som ikke var så seriøse. Det var et type forum på nettet med en tabell som inneholdt
alle resultatene fra kampene, og vi valgte selv navnet på laget vårt. Mitt lag het feks "Lsk Hof".

 

I dette forumet kunne man planlegge kamper, tidspunkt osv. Det var ikke snakk om baneleie og slike ting, men vi tok de banene som evt var ledig på tidspunktet. Vi avtalte enkelt og greit på nettet at vi ville spille mot hverandre,
også møtte vi opp å spilte.

 

Ettersom vi ikke får stiftet vårt eget lag, har vi tenkt tanken å bli med på et annet alledere stiftet lag. Feks Lsk, Lørenskog, Fet osv. Men det viser seg å være ganske vanskelig når vi er så mange.

 

Det jeg lurer på: Er det noen som vet om en slik side? Vi vil gjerne opprette et slikt amatørlag og evt møte andre lignende lag. Vi holder til i Akershus, nærmere bestemt Lillestrøm.

 

Vi er veldig gira på å spille fotball..

 

Takk for svar!!

 

Mvh

Glen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn egentlig er det slik at man skal jobbe sammen, men tror ikke det er så farlig egentlig.

Har selv spilt innebandy i bedriftsserien, halvparten av laget vårt var ansatte og den andre halvparten var venner og bekjente.

Virket også som ett par av lagene også var kompislag.

Akkurat, det høres spennede ut. Verdt å sjekke ut i hvert fall. Takk for bra svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...