Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Visste fingern til kassadama ble skjelt ut


Anbefalte innlegg

Før i tida fikk barna høre ting som "Den som hvisker han lyver, den som lyver, han stjeler, og den som stjeler må gå i fengsel". Så ut fra en slik logikk, kanskje.

 

Det er jo avdekket statistiske sammenhenger, men man har ingen garanti for at andre faktorer, én eller flere, spiller inn eller forklarer fenomenet...

 

Men, dette ble vel helt off topic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man røyker som barn/ungdom så blir man ofte narkoman som voksen, ihvertfall det jeg har blitt fortalt.

Og rører man alkohol før man er førti er man alkoholiker. :roll:

 

@OP: Hvordan kan du mene de var frekke? Fordi de ikke godtok at du oppførte deg som en drittsekk? Lær deg folkeskikk til neste gang. Skal du kjøpe røyk så tidlig kan du enten lyve og vise falsk leg, eller be pent. Uansett er det opp til kassedamen/mannen om du får kjøpe røyk, og du får godta svaret du får.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du vet de som jobber i butikken kan få trøbbel hvis de selger til mindreårige? og at de bare gjør jobben sin..

 

Greit nok og prøve å kjøpe selv om man er under 18, det har jeg selv gjort når jeg var ungdom...men å være frekk nå du ikke får kjøpe? Det er ikke bra

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Er det bare jeg som syntes dette minner mye om et forsøk på å trolle?

Nei, tenkte samme tanke. En oppegående 15åring hverken skriver slik eller oppfører seg slik, Rett og slett for dumt til at dette kan være seriøst.

 

Oh, ye of little faith... vi tar to quotes fra Einstein:

 

"The only difference between stupidity and genius is that genius has its limits."

 

"Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and i'm not sure about the former."

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...