Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk, skriftlig eksamen, Vg1 - 21. mai 2014


Skriftlig eksamen i engelsk våren 2014  

28 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter fikk du? :)

    • 1
      2
    • 2
      3
    • 3
      2
    • 4
      5
    • 5
      10
    • 6
      6


Anbefalte innlegg

Innlegg med overdreven quoting er redigert for å forkorte lengden på posten. Quoting er bra for å vise hvem dere siterer men pass på at det ikke blir overdreven bruk av denne funksjonen. Det er ikke nødvendig at folk på på slitasjeskader på scrollefingeren for å komme frem til det dere har skrevet.

 

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...

 

Sendt deg en PM med oppgavene til eksamen 2014 for VG1.

 

For besvarelser kan du lete på studienett, eks: http://www.studienett.no/Oppgaver/engelsk-skriftlig-eksamen-2014-26250.aspx

 

Der finner du besvarelser. Kjøp deg VIP, og last ned maks 10 filer som kan hjelpe deg til i morgen.

 

Gidder ikke å betale noe, men er det ingen steder jeg kan se hva oppgavene dreier seg om?

 

 

Sjekk PM.

Lenke til kommentar

 

 

Sendt deg en PM med oppgavene til eksamen 2014 for VG1.

 

For besvarelser kan du lete på studienett, eks: http://www.studienett.no/Oppgaver/engelsk-skriftlig-eksamen-2014-26250.aspx

 

Der finner du besvarelser. Kjøp deg VIP, og last ned maks 10 filer som kan hjelpe deg til i morgen.

 

Gidder ikke å betale noe, men er det ingen steder jeg kan se hva oppgavene dreier seg om?

 

 

Sjekk PM.

 

Kan du sende meg oppgavene er du snill? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...