Gå til innhold

Ny og stor religion hemmelighet og illuminati!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Moderatormelding

 

 

Til generell informasjon:

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegg skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og trolling er forbudt.

Brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

Innvendinger eller kommentarer til dette skal tas på PM, og ikke i tråden.

LiamH
:)

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

bare prøv og ikke drikk vann fra springen for det inneholder fluor... drikk heller imsdal..kjøp tannkrem uten fluor...ikke spis ost eller melk..etter 3-4 dager så mediterer du...og ha øyene lukket...da vil du føle hvit lys... av og endre de 4 tingene... prøv det... og da vil dere tro meg..jeg prøver bare hjelpe folk...er veldig lykkelig person...og meditasjon har gitt meg en helt ny mening med livet... og mer du mediterer og holder deg unna de fire tingene...så vil du se mer ettervert...høres veldig rart ut...men det er sant! prøv det...så gi meg tilbake melding heller etter!

Lenke til kommentar

 

du har ikke avkalket ditt tredje øye ordentlig da :p jeg har sett ordentlige ting... som er så mye at det ikke kan forklares med ord!

Hm.. Hvis de ikke kan forklares med ord, hvordan er de relevante for andre? Må ikke andre selv finne det?

 

for du ser det med lukka øyner i meditasjonen... du kan søke på youtube og skrive astral projection meditation guided... da føler det ut som kroppen din flyter og du går ut i verdensrommet...det er så kult folk må bare oppleve det :)

 

og jeg mente egentlig:

En fersk forumskonto med ny tråd om illuminati, med to linjer tekst og ingen beskrivelse om en mange minutters video som trollbinde folk fullstendig.

 

Føler jeg har sett det før.

 

vis du vil ha full effekt så gjør du som han her sier:

 

 

men da er det snakk om og bli vegetar...det er ikke jeg...jeg ser mye allerede med og bare kutte ut de fire tingene jeg nevnte ovenfor...

Endret av JGEG1988
Lenke til kommentar

Menneskers hjerne er skapt for å finne sammenhenger for å kunne tolke naturen rundt oss på en effektiv måte. Vi ønsker til enhver tid å skape mening og forklaringer selv om vi ikke faktisk har sannheten foran oss. Dette forklarer hvorfor store deler av verden er religiøs, at det finnes utrolig mange forskjellige livssyn der ute som er helt forskjellige og strider mot hverandre.

 

Dette er kun enda en av "disse" livssynene basert på veldig svake bevis og sammenhenger som er funnet ut ifra et ønske om å skape noe sammenhengende, men ikke for å finne hva som faktisk er sannheten.

 

Sannheten er mye mer sannsynlig å finne i vitenskapen, rett og slett fordi reslutatene fra vitenskapen har hjulpen oss som mennesker enormt, og er etterprøvd, testet og bevist av utrolig mange mennesker.

 

Med mindre dette livssynet du presenterer viser samme resultater som vitenskapen, at den kan kurere hundrevis av sykdommer, produsere ekstremt nyttige verktøy, lande en mann på månen osv. tror jeg ikke den har noe for seg og kan trygt avfeies som underholdning.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Menneskers hjerne er skapt for å finne sammenhenger for å kunne tolke naturen rundt oss på en effektiv måte. Vi ønsker å skape mening og forklaringer selv om vi ikke faktisk har sannheten foran oss. Dette forklarer hvorfor store deler av verden er religiøs, at det finnes utrolig mange forskjellige livssyn der ute som er helt forskjellige og strider mot hverandre.

 

Dette er kun enda en av "disse" livssynene basert på veldig svake bevis og sammenhenger som er funnet ut ifra et ønske om å skape noe sammenhengende, men ikke for å finne hva som faktisk er sannheten.

 

Sannheten er mye mer sannsynlig å finne i vitenskapen, rett og slett fordi reslutatene fra vitenskapen har hjulpen oss som mennesker enormt, og er etterprøvd, testet og bevist av utrolig mange mennesker.

 

Med mindre dette livssynet du presenterer viser samme resultater som vitenskapen, at den kan kurere hundrevis av sykdommer, produsere ekstremt nyttige verktøy, lande en mann på månen osv. tror jeg ikke den har noe for seg og kan trygt avfeies som underholdning.

bare prøv det jeg sa overfor...men jeg likte mye av det du sa, helt til det siste..da var jeg ikke enig... for når jeg har f.eks vært på månen... inni meditasjonen.. så har det følt som jeg akkurat er der..men så fort jeg er ferdig har jeg landa her nede igjen -.-

Lenke til kommentar

Vitenskapen ga oss masse interessant kunnskap om månen. De tok ned steinprøver, de lærte oss hvordan gravitasjonen der ute fungerer, de utviklet teknologi for å kunne reise ut til verdensrommet osv. osv.

 

Ga din ferd på månen de samme resultatene? Hvis ikke, er det nok sant som jeg sier i den siste setningen.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

bare prøv og gå 3-4 dager på rad med imsdal og tannkrem uten fluor og uten ost og melk...så skal du se selv...da kommer du til og bli enig med det jeg sa..men ikke prøv før 3-4 dager etterpå...for du har sikkert forurensa det tredje øyet... ikke frekt ment...men jeg sier bare sannheten....

Lenke til kommentar

bare prøv og gå 3-4 dager på rad med imsdal og tannkrem uten fluor og uten ost og melk...så skal du se selv...da kommer du til og bli enig med det jeg sa..men ikke prøv før 3-4 dager etterpå...for du har sikkert forurensa det tredje øyet... ikke frekt ment...men jeg sier bare sannheten....

 

Nå skal ikke jeg være ufin men du har gått fem på her. Ta deg tid til å se noen kritiske videoer som du også finner på nett ang dette så du får ett mer reflektert bilde av det hele.

 

Ingen grunn til å droppe springvann riktig enda, derimot kan du nok roen litt med det du spiste på nachspiel som gjorde at du havnet på månen... :p

Lenke til kommentar

 

bare prøv og gå 3-4 dager på rad med imsdal og tannkrem uten fluor og uten ost og melk...så skal du se selv...da kommer du til og bli enig med det jeg sa..men ikke prøv før 3-4 dager etterpå...for du har sikkert forurensa det tredje øyet... ikke frekt ment...men jeg sier bare sannheten....

 

Nå skal ikke jeg være ufin men du har gått fem på her. Ta deg tid til å se noen kritiske videoer som du også finner på nett ang dette så du får ett mer reflektert bilde av det hele.

 

Ingen grunn til å droppe springvann riktig enda, derimot kan du nok roen litt med det du spiste på nachspiel som gjorde at du havnet på månen... :p

 

 

søk youtube third eye mange er enig med meg så du taper!

Endret av JGEG1988
Lenke til kommentar

 

 

bare prøv og gå 3-4 dager på rad med imsdal og tannkrem uten fluor og uten ost og melk...så skal du se selv...da kommer du til og bli enig med det jeg sa..men ikke prøv før 3-4 dager etterpå...for du har sikkert forurensa det tredje øyet... ikke frekt ment...men jeg sier bare sannheten....

 

Nå skal ikke jeg være ufin men du har gått fem på her. Ta deg tid til å se noen kritiske videoer som du også finner på nett ang dette så du får ett mer reflektert bilde av det hele.

 

Ingen grunn til å droppe springvann riktig enda, derimot kan du nok roen litt med det du spiste på nachspiel som gjorde at du havnet på månen... :p

 

 

søk youtube third eye mange er enig med meg så du taper!

 

 

En million fluer er enige om at dritt smaker godt så da er det vel det?

 

Jeg har gått flere ganger uten det skumle springvannet (selv om flere undersøkelser har vist at det i Norge er minst er like rent som noe flaskevann), samt melk og ost i 4 uker for eks når jeg er i utlandet. Og da jeg ikke har merket noen forskjell så er nok det hele kun psykisk er jeg redd.

 

Men for all del, gir det deg mening så kjør på da dette strengt tatt ikke skader noen såvidt jeg vet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

søk youtube third eye mange er enig med meg så du taper!

 

Hva er det han taper?

 

Et syv-sifferet antall mennesker mener islam er den eneste sanne religionen, mens et annet syv-sifferet antall mennesker mener kristendommen er den eneste sanne religionen. Kun en av disse enorme gruppene kan ha rett, eller begge tar feil.

 

Antall tilhengere sier ingenting om hvorvidt noe er sant eller ikke.

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Standard-sak dette her egentlig, er du uenig er du ikke "våken", tenker ikke selv, er en sau, slave, osv.

 

Kutting av flour, melk osv er i høyeste grad placebo som "hjelper" folk som vil "våkne" med å "våkne". omtrent som ett overgangsrituale...

 

Antar du viste resultatene på forhånd, og at resultatene i etterkant stemte helt med det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

bare prøv og ikke drikk vann fra springen for det inneholder fluor... drikk heller imsdal..kjøp tannkrem uten fluor...ikke spis ost eller melk..etter 3-4 dager så mediterer du...og ha øyene lukket...da vil du føle hvit lys... av og endre de 4 tingene... prøv det... og da vil dere tro meg..jeg prøver bare hjelpe folk...er veldig lykkelig person...og meditasjon har gitt meg en helt ny mening med livet... og mer du mediterer og holder deg unna de fire tingene...så vil du se mer ettervert...høres veldig rart ut...men det er sant! prøv det...så gi meg tilbake melding heller etter!

 

Det er basic meditasjon, og det andre du nevner er sånt som er helt personlig for deg, og ikke noe å "lære bort" til andre. Dessuten "føler du ikke lyset", men "du ser lys", som igjen er ett mentalt objekt, skapt av din egen bevissthet. Og ja, jeg vet hva meditasjon er for noe, og har endel erfaring selv.

Lenke til kommentar

Norge har aldri hatt fluor i drikkevannet; det ble diskutert etter krigen en gang, men aldri gjennomført. Mange steder i landet er det ikke klor, heller - de to vanlige anleggene i Oslo bruker bare filter og UV-lys til å klarne/desinfisere drikkevannet.

 

(Jeg tror de to reserve-anleggene bruker klor - ikke at det bekymrer meg, men sånn for ordens skyld.)

Endret av Djn
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...